Duístribusjon/promotering/timing

En tråd i 'Salg av tjenester' startet av Raymond78, 13 Jun 2013.

1. Raymond78

Raymond78 Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei

Vi holder nå på å klippe en spillefilm som vi filmet i fjor sommer. Vi er ikke ferdig å klippe filmen enda, men den er nå på ca 50 min. Vi har mye arbeid forran oss, men slik vi ser det nå så har vi nok innhold/materiale til at det skal kunne bli en helaftens spillefilm på ca 1t30min. Det vi egentlig lurer på er hva som er mest riktig å gjøre? Når bør vi begynne å jobbe mot distribusjon/promotering og eventuelt finne en produsent/et produksjonsselskap vi kan samarbeide med? Bør vi ha litt is i magen og bare klippe filmen helt ferdig før vi begynner å involvere noen? Eller bør vi begynne å tenke på dette allerede nå?

Vi tar gjerne imot tips i forhold til noen seriøse produsenter/produksjonsselskaper.

2. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sv: Duístribusjon/promotering/timing

Lag en trailer av filmen, send linken til diverse aktuelle distribusjonsselskaper. Synes de traileren ser interessant ut, så send dem en screenerkopi av filmen når den er ferdig klippet. Var det jeg gjorde med min film - THE THRILL OF A KILL ihvertfall, og den fikk distribusjon via Another World Entertainment/VME.

3. Raymond78

Raymond78 Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Duístribusjon/promotering/timing

Hei. Regner med at vi skal være ferdige med grovklippen om to uker, og etter det så setter vi i gang med en trailer. Takker for tips og råd :)

Del denne siden