Dvd Cover ShowRoom

En tråd i 'Reklame !' startet av TheSteinOlsen, 10 Nov 2010.

1. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    " Never Judge the Film by Its Cover"

Har du laget ett kult dvd cover til filmen din eller laget ett cover bare for morro skyld?

Vis det til alle her på forumet hvis du har lyst og promoter deg selv litt ekstra.

Her er ett eksempel fra dvd coveret mitt for " Do Not Scare Me "

http://steinolsen.deviantart.com/#/d32mm4v

Sist redigert: 11 Nov 2010
  2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis du først skal dele DVD-cover med andre folk, så ha det i en oppløsning man kan se, og ikke noe man trenger pixelforstørrelsesglassbriller for å se.

EDIT:
    Jeg må legge til at det allerede finnes en tråd om DVD-cover folk har laget: Har du laga noen dvd/cd cover?

Videre følger mine egne DVD-cover (i oppløsning man kan se):

Sist redigert: 11 Nov 2010
  3. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Dvd Cover ShowRoom

Nå var det ikke mitt dvd cover som var viktig her, er mer interessert i å se hva andre har laget.

4. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Her er coveret til en film kalt Traceroute: Project Bauzjin (litt cheesy navn, jeg vet). Filmen ble desverre avbrutt, men her er coveret i hvertfall.
    Har et MYE større bilde, men går tydelighvis ikke å legge ut som vedlegg, ble for stort. Beklager lite bilde.

Vis vedlegget 177

Tar imot ros/kritikk med stor takk ;D

5. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Men i svarte faen da...

Hvorfor kan jeg bare ha 4 bilder i en post? I'm becoming a regular spammer now.

6. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Men i svarte faen da...

Jardoss - Det synd at det ikke ble noe av filmen, det så da ut som det kunne ha blitt en eksplosiv action film. " One Man Army, Killing in Pyjamas". Coveret er veldig rett frem, la du litt av design arbeidet av coveret på hylla idet filmen ble kansellert? Er du igang med en ny film?

dahlskebank - Så bra at du legger ut dine covere til tross for en litt leppesleng. Det at det finnes en annen tråd er jo bare helt topp og det at man kan bare legge ut 4 bilder om gangen for du bare finne deg i. Du har sikkert laget mye, men har ikke sett så mye fra deg enda. Du har en kreativ side du også og jeg liker det jeg ser på disse bildene. Likte veldig godt "Må Ha Det" coveret. For å glede deg så skal jeg få lagt ut dvdcoveret mitt slik at du slipper å ta frem pixelforstørrelsesglassbrillene dine. Har du noen filmer som er lagt ut her på forumet?

7. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

hehe, ble desverre kansellert. Men takk for at du likte vårt lille action cover :p

Går den mer seriøse veien nå selvsagt på mine neste filmer.

Ja, jobber med ny kortfilm nå som jeg regner med er ferdig om et par måneder. Petter Næss sin datter er i hovedrollen, og han har tilbudt seg å hjelpe når det trengs! Så satser stort på den. Selvfølgelig kommer den på dette forumet når den er ferdig :)

Del denne siden