Elysium Demo logo

En tråd i 'Introer og logoer' startet av Duffay, 8 Des 2007.

1. Duffay

Duffay Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    jeg har laget en demo logo får vår lille kort film gruppe vist dette blir den eventuelt brukte så lager vi en remake med bedre kameraer og bedre sene men jeg ønsker å få litt tilbake mellinger på hva jeg kunne gjort bedre og hva som hadde vært kult å fått inn ? ønsker både God og Dårlig respons men helst seriøse.

Mvh
    John Gustav Hauge "Duffay Films"

Demo Introen:
    [ame]http://youtube.com/watch?v=QOVx3TcJUj4[/ame]

"Behind the scenes"
    [ame]http://youtube.com/watch?v=-1dDw11cujk[/ame]

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Stilig konsept.

Noen punkter jeg kicker på.

- Grønnfargen er alt for knæsj, syns jeg. Den er så syrlig at det er på grensen til å bli ubehagelig å se på

- Disse "skyene" kunne gått fortere for å lage mer liv i bildet. I tillegg syns jeg det var litt lite dybde i hele bildet - noe du kan skape mer av ved å gjøre soliden med fractal noise (antar det er AE du har brukt her btw.. ) til et 3D-layer, gjøre det så stort som du trenger, og rotere det på X-aksen for å få mer dybde. Fractal Type setter du til Cloudy og Noise Type til Spline. Lek og lær litt underveis for å få den looken du selv ønsker.

- De første sekundene er kjedelige. Hva om man introduseres til denne dansende siluetten ved at kamera går nedover - hviler litt - og går videre ned?

- Teksten er alt for kjapp - man rekker ikke lese hva som står der!

3. Duffay

Duffay Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Takker for tipsene, men ønsker også og si att det er ein annen plan bak prosjektet den dasende trubadutten er barra meg som danste litt får å prøve ut effecten og sånt men egentlig så skall det vær en annen story som er mer utenkt ut av namnet Elysium men takk for alle tipsene igjen dette hjelpte meg i å se visse små feil osv :)

Mvh

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Få vekk danseren. Han gjør det for seint uansett. Enig med OlaHaldor, skyene er treige. Men jeg elsker fargen. Ypperlig. Ha raskere skyer, dropp danseren, få inn noe kulere, gudene må vite hva. Ikke gå ned på det hvite og la navnet på firmaet ditt dukke opp i skyene. Legg på kul lyd/musikk og ingen vil tenke mer over det. Dette ser fett ut. Men jeg liker grønt veldig godt, så det kan være jeg ser meg blind på fargen på samme måte som jeg ser meg blind på dårlige filmer bare fordi Charlie Sheen spiller i dem...

5. Duffay

Duffay Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    haha nice one, takk for tipsene trenger alle tips jeg kan få til når jeg skall produsere final versjonen :p

Del denne siden