Endelig lagd meg utkast på intro

En tråd i 'Introer og logoer' startet av aleksander, 18 Feb 2007.

1. aleksander

aleksander Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
  2. skrekkarkivet

skrekkarkivet Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fin den! smooth og 100% naturlig. Om jeg skal være skikkeli, skikkelig anal: så syns jeg fontvalget sto litt i kontrast til high tech lyden/animasjonen...

S.

3. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fonten kunne godt vært annerledes ja. Ellers er det et flott første forsøk!

Dette er bare pirk, så du får rette på om du vil. Jeg kunne umiddelbart se at tekst-animasjonen avslutta treigere enn den lens-flaren passerte. Hvis du gjør animasjonen av lens-flaren treigere eller kjører opp hastigheta på teksten, vil flaren skjule den siste greia på teksten til venstre. Syns den bør maskeres slik at man ikke ser det, siden man ikke ser de andre bokstavene gjøre en så bestemt bevegelse.

Stå på :)

Ser det er mange som lager slikt for tiden. Er vel nesten på tide at jeg lager noe selv også..

4. Hubener

Hubener Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hehe.. denne er jo en ren kopi av tutorialen til Kramer da men. Smakfull og elegant er den jo uansett =)

5. aleksander

aleksander Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    I bunn og grunn ja.
    Eneste jeg forandret var retning på lyset, i tutorialen gikk det andre veien, noe som så utrolig ulogisk ut.

Sitter med AE7 Essensial training fra lynda.com her nå og skal lære meg å lage selv.

Måtte bare ha en midlertidlig intro/logo som så bedre ut enn stillbildet jeg hadde fra før.

Del denne siden