"Etter Kampen" intro

En tråd i 'Introer og logoer' startet av MacMorten, 4 Okt 2007.

1. MacMorten

MacMorten Citizen

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    "Etter Kampen" intro

Det er en god sak til å begynne med. Og det går an å spinne videre på denne.

Om jeg får lov å pirke på ting, dersom dette er noe du har mulighet til å jobbe videre med...

Nedtellingen - skjønner ikke helt hva den har der å gjøre - men skal du fortsette å bruke den kan 1-tallet med god fordel henge litt lengre. Rytmen på de to første var bra, så kommer 1-tallet og varer en brøkdel så lenge og ødelegger rytmen.

Når vi snakker om rytme - det kunne vært kult å fått de i bakgrunnen på første klipp til å hoppe i takt med musikken :)

Teksten "ETTER KAMPEN" er stilig - cheesy - men det funker helt klart. Det kunne dog vært mye tøffere å hatt actionbilder av fotballkamper, taklinger, head-dueller, stilige situasjoner ved mål der keeper slenger seg etter ballen.. Sånne skulle gjerne vært close-ups, og om mulig, i saftig slowmotion. I og med at musikken er såpass action-prega er det det jeg forventer av musikken. I det minste at det skjer mer enn at det er seks bilder av folk som prater.

En annen mulighet er å gjøre følgende;

- Folk som hopper i takt med musikken - her må man slowe litt og speede opp litt etter behov
    - Flaggene som viftes
    - Når gitaren kommer inn klippes det til bilder av taklinger, keeper, head-dueller, dribling whatever, klippes i takt med musikken
    - På siste slag i musikken der gitaren river i et siste riff etter "HEY!" kunne "ETTER KAMPEN" kommet opp.

Bare forslag fra min side. Jeg personlig tror det ville gitt mer broadcasting-feel over det.

For å komme tilbake til det du har gjort igjen - at du spiller på en overall farge er stilig, det gir det en personlig vri og man videreformidler "eierskaprsforholdet" til laget.

Igjen - dette er min personlige mening, og slik jeg kanskje ville "pulled it off" om jeg fikk i oppdrag å gjøre en sånn intro.

Del denne siden