Fake actor showreel?

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av dahlskebank, 16 Jan 2010.

1. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg har støtt på en kar som jobber som modell. Han har hatt noen jobber i reklamefilmer, men det viser ikke akkurat mye skuespill. Ikke er det lange klipp heller. Han prøver nå å bli skuespiller i spillefilmer, og han lurte derfor på om jeg kunne lage en falsk showreel til han, slik at han har noe å vise til de halvhomsete produsentene.

Det jeg lurer på, siden jeg ikke engang skjønner meg på showreels, er hvordan jeg burde ta fatt på dette for å få med mest mulig av hans skuespilleregenskaper? Burde jeg lage en kortfilm? Bare masse korte kule snutter fra falske filmer som ikke finnes? Eller feks gjenskape noe populært som allerede er laget? Det er uansett han som skuespiller som skal fremheves og ikke effekter og annen drit.

Tar imot alle idéer med åpne armer!

2. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg liker ideen av en falsk showreel.
    Da har du full kontroll over hvilke situasjoner du ønsker å fremheve skuespillferdighetene hans. Og du kan lage masse fete klipp.

Jeg stemmer på at du lager masse forskjellig.

3. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har tenkt litt rundt dette med falsk showreel selv, om man bare kan lage masse forskjellige syke småklipp og sette det sammen til en syk showreel.

Hvordan skal du få vist denne showreelen til disse produsentene?

4. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kunne lagd ettellerannet hvor han reiser rundt i en tidsmaskin og spiller etter forskjellige tidsaldre.

5. SkeletonKey

SkeletonKey Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125