Film: FLATHILL

En tråd i 'Reklame !' startet av DarthAllan, 9 Apr 2005.

1. DarthAllan

DarthAllan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Filmen FLATHILL har vært planlagt av meg og min venn, John i over ett år. Vi har endelig bestemt oss for å lage den, og er to dager på vei. Si hva dere synes:
    www.flathill-movie.tk

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    En link til en side som ikke fungerer...

EDIT:
    Funket nå ja, fikk ned "filmklippet" ditt og jeg må si det var heller talentløst. I trailere/teasere så burde det være noe visuelt som forteller oss noe om filmen. Ikke tekstplakater. Det var som å lese på baksiden av en bok, for så å snu og se på framsiden hvor det var et bilde av skolen.

3. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Teaseren var ja... kjedelig. Bestod bare av tekst og bygning. Også var det dårlig kamerabevegelse med harde overgang (som ville ha passet bedre med fade inn/ut). Men her får du sikkert lære masse av andre ;)

Og håper at selve filmen er bedre, hehe - men dere burde heller registre hos home.no, pga popup og begrensende bredbånd hos geocities...

4. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Ja, det funka jo ikke.

EDIT. Det funker fremdeles ikke.

5. Razz_

Razz_ Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Akkurat som Harry Potter 2 8O

Hmm

Stygg film egentlig :wink:
    Naida 8O

6. DarthAllan

DarthAllan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Det var jo egentlig ikke en skikkelig trailer, bare en sånn teaser. Jeg har sett teasere som var akkurat sånn før, jeg. Kun sånne promo-bilder og tekst.. Den skikkelige traileren antar jeg kommer på fredag.. Skal da anta at den er bedre :p Forresten, så er dette den første "seriøse" filmen vi lager utenom et skoleprosjekt. Så ikke forvent ALT for mye.. Men vi sier ikke at den blir dårlig heller...

EDIT: Takk for kritikk, forresten, nå vet jeg at jeg ikke skal slippe en sånn teaser til den neste filmen vi sånn smått planlegger, skal heller vente til vi har nok klipp til den skikkelige traileren..

7. Razz_

Razz_ Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det går fint ann å slippe en slik teaser/trailer.
    Traileren til Oceans 12 f. eks. bestod bare av tekst. Det var ikke litt film en gang! 8O
    Så... blir sikkert bra d!

8. DarthAllan

DarthAllan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Ok, vi er rundt en dag foran skjema, filmen går greit, mangler noen logger på siden, ca 50% av filmen er spilt inn, og jeg har nettopp lagt ut den fulle, skikkelige, traileren med klipp fra filmen! www.geocities.com/flathillmovie/trailer.html Traileren ligger der..

9. Tom

Tom Administrator
    Forumleder

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    135
    Får ikke noe særlig inntrykk av filmen i det hele tatt.
    Musikken passer ikke med bildene, og bildene forteller egentlig ikke noe som helst heller...

Viser bare noen som står å prater og en som går inn på en skole med noe som ligner strikkepinner..

Nei, her må dere nok jobbe mer for å lage en skikkelig trailer som får oss til å ville se filmen din.

10. DarthAllan

DarthAllan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Nå har vi faktisk jobbet en del, og gått inn for å lage en skikkelig trailer.. Håper ikke denne blir så fryktelig nedslaktet som de andre, men når vi ser dem er vi faktisk enige i at de ikke var spesielt bra. Denne traileren forklarer i det minste historien en del. De to andre er også fjernet, så for å se den nye klikker du deg bare inn på trailer innpå www.flathill-movie.tk! (Stor takk til Remi, som hjalp mye til under redigeringen av trailer.. Gav oss råd og hjelp.)

11. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vil gjerne se traileren din - men jeg tror du må heller registere hos home.no fordi geocities gir alltid denne meldingen:

The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

12. DarthAllan

DarthAllan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Greit, jobber med saken nå. Prøvde å registrere hos dem for lenge, lenge siden, flere dager, men har fortsatt ikke fått emailen. Ja, jeg skrev riktig adresse og alt!

EDIT: Fortsatt ikke fått emailen, enda jeg ba om nytt passord for lenge siden.. Jeg får den sannsynligvis heller ikke... :(

13. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hva skjer egentlig? det er vel ingen ting som forteller noe om handlingen her? mener ikke å være drittsekk, men dette er 3 traileren jeg laster ned som ikke har noe som helst mening annet enn noen gutter og en skole.
    hadde ikke sjangs til å forstå hva dere sier, hørtes ut som en som snakket gebrokkent belgisk med tysk aksent.
    var det dubbet? for det passer ikke med klippene ihvertfall.

14. DarthAllan

DarthAllan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Nei, nei. Nå bor jeg nå i Trondheim, da, og der snakker vi altså sånn. Det er helt vanlig på trailere at man hører dialog uten at man nødvendigvis ser personen som snakker... Men vi fant altså ut at det ville blitt for dumt å snakke oslo-dialekt siden det ville høres "falskt" ut, og engelsk kom heller ikke på tale. Så de sa bare det som stod i manus, bare på den måten som var naturlig for dem. Vel, jeg antar trailerne gir et relativt dårlig intrykk, men.... æsj, glem det. Vent heller til filmen kommer.... Men jeg antar den også bare vil bli slaktet ned så jeg orker ikke å bry meg med å legge den ut...

15. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    er med på den, å vente til sommeren.

dette er kritikk, du sier selv at du ikke er fornøyd med de to første, og den siste forsto jeg bare ikke fordi trøndersk er vanskelig for meg å skjønne.

legg ut filmen din til sommeren, uansett hvor mye dritt folk skriver her, så kommer det alltid et eller annet godt frem i mellom alle ordene.

16. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg liker overgangene du lagde på traileren som ga bra flyt i traileren - men det trenges litt mer trening i steadymove.

Selv om jeg ikke forstår mye av den, vil jeg tro at du kan utvikle og gjøre bra etterhvert. Bare heng på her og lær av andre (som jeg gjorde) ;)

17. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jaja tusen takk for at ingen nevnte meg her :?
    jeg hjalp faktisk med denne traileren faktisk, jeg som ga alle tips om hvordan den burde være vertfall i starten.... tusen takk 8O

18. Rad-X

Rad-X Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Litt unødvendig beskjed dette; Remi må slutte å være post whore!
    Jeg synes traileren var veldig dårlig klippet sammen. Jeg har ikke stor erfaring med trailere selv, men vet at det ikke skal gjøres slik. Jeg fikk ikke helt inntrykk av at skuespillerne jobbet etter manus. Lyden er forferdelig.
    Jeg skjønner ikke helt hvorfor Remi da syter fordi vi ikke har knyttet hans navn til dette, sett at det er av så lav kvalitet.

19. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Need I quote more, Remi?

Komprimeringskvaliteten var heller dårlig, burde være minimum 700kbit/s. Ingen har 20 sekunder med credits. Eller jeg tror han FuckNorge gøken hadde det, men det var en heller dårlig trailer/teaser. Jeg skjønner ingenting av det som blir sagt. Kenny Wang, oversett!!

20. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Skjønner ikke hvorfor du vil ha meg til oversette dette, det er jo trøndersk, dog det virker som om de i virkeligheten ikke er det, men mulig de kommer fra et skikkelig inngrodd sted hvor all vanlig norsk bare er blitt glemt bort, og bokmålsbøkene er brent.

Del denne siden