FILM: I skure

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av GeeNee, 4 Feb 2008.

1. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Hvis jeg bruker sarkasme og ironi, så kan det ikke kategoriseres som løgn bare fordi det i ordenes rette forstand ikke er en sannhet. Når jeg sier at nordlendinger generelt er dårlig i norsk, så er det en usannhet i seg selv, men det er ikke en løgn, fordi det ikke er ment alvorlig. Det er jo bare en enkel provokasjon som noen sarte mennesker velger å tenne på. Selvsagt kunne du ikke være sikker på hvorvidt vokabularet mitt var av adekvat størrelse for å knekke de grusomt vanskelige ordene dine. Men tenker du deg litt om, så ser du at du ikke bruker verre språk enn at en tredjeklassing lett kunne forstå hva du skrev (riktignok bare hvis han klarte å deschiffrere dysleksikoden). Dette forteller meg om ekstremt kort selvinnsikt i egen mestring, og at du tror du bruker vanskelig ord, når du egentlig ikke gjør det, og dermed er dummere enn jeg først trodde. Så lenge sarkasmen min bare er misplassert og ikke malplassert, så må jeg vel være fornøyd. Nå skal jeg synge en sang om Bulken med tøydukke Anna-melodi og deretter legge meg. God natt og pass på nattesøvnen din.

2. Bulken

Bulken Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ja, jeg tenkte meg litt om, for jeg og ble litt usikker på hvor jeg fikk det fra at du syntes ordene mine var avanserte, for jeg bruker jo ikke noe spesielt avansert språk. Bare gebrokken norsk. Så, ved nermere ettersyn, var det StianSvendsen som først nevnte, avanserte ord. Skal ta denne misforståelsen på min kappe.
    SÅ, om vi da ser hva som er igjen av diskusjonen, er det egentlig bare deg igjen kenny, som i bund og grund kun har rettskrivninga mi og rakke ned på. Voksent, og meget SMART får man si.
    Når jeg gjorde en FEIL med og anta at du syntes ordene mine var avangserte, funnet den, og innrømt den, er jo dette et klart tegn på DYP selvinnsikt, i og med at jeg VET jeg ikke er perfekt.
    Ser man det ja, mannen som tar det som en persjonlig lifsoppgave og lyse ut lystløgnere, fyrer av en fra hofta selv.
    I og med at greia om "vokabularet" var en misforståelse, kan det jo nesten se ut som du drar en parallel med min dysleksi, og min IQ
    Og for enhver oppegående persjon er jo dette en KLAR løgn.
    Må få presisere at det ikke blir sagt direkte, som du garanter vil hevde, men mere "mellom linjene"
    Og du, med falkesynet, utelater jo eg nevne at du faktisk ikke HAR sakt at jeg brukte vansklige ord, men fortsetter og drille meg med hvor dum jeg er. Her har man jo et klart eksempel på og omgå sannheten for og få hardtslående argumenter, fra politikern him self.
    Hyggelig med natta sang da, selv om jeg skjønner du sikkert refererer til "fylt med vatt og fjær av vilt" men i "nøden spiste fanden fluer" så jeg får ta til meg det eneste komplimanget det er og trekke ut av den stikkern, for selv om "Tøydokke Anna hun er av filt" vet hun fortsat at "tre pluss seks er ni" Det må jo mene at du syns jeg er smartere en de fleste, selv med en hjerne av filt!? Tusen takk Mr. Wang :)

3. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå må dere slutte med dette pisset. En av dere må være voksen nok til å gi seg.

4. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    JA! Jeg blir sur av at dere skal ødelegge den koselige homsestemninga som er på forumet. Her skal man svare ting som "ok" "Ja,fint det" "kjempebra" "Flott!" Ikke diskuter sånn. Det er slemt og relativt umodent gjort av dere.
    Her skal vi kun være bestevenner! Naf var min reddning fra den skumle hverdagen der folk er uenige. Men nå er det jammen like ille her! Jeg savner mitt homo-erotiske drømme forum, der alle var beste venner og aldri diskuterte.

5. Bulken

Bulken Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Et utopisk blogger samfund, med lyserosa layouts, og jesus him self som Admin. Ja det hadde vert drømmen. Hadde sikkert fåt 40 jomfruer i det samme man la seg till forumet, som egentlig kun besto av.... øh ja. og legge seg til.

6. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Nå har du vel starta en litt sår debatt der, Bulken; om hvorvidt Jesus var (og er?) homoseksuell. Vi vet at både Andreas og Dahl er homser, men siden jeg som Antikrist er hetero, så må vel Jesus antagelig være homo, da han jo er den salvede og motsatt av meg. Nå kan det nesten se ut som om jeg drar en parallell mellom kristne og homofili, men det kunne jeg aldri gjort. Det finnes ikke noe homoseksuelt med å gå i kjole og tilbringe tid med altergutter. Poenget jeg ville fram til, som alle sikkert har skjønt nå, er at Bulken ikke er som alle oss andre. Han fikk tilnavnet sitt fordi han var det lille irriterende momentet som ødela helheten, men som ikke var betydelig nok til å fjerne, og dermed bare ble værende her til alles frustrasjon. Og det er helt sant, hvis Bulken påstår noe annet, så er han enten i fornektelse eller så har han rett og slett fortrengt det. Bra jeg er voksen nok til å ikke gi meg i alle fall. Det er bare unger som gir opp. De tegner på noe, som de synes blir stygt, og så sutrer de og gir opp med mindre en voksen sier til de at de må fortsette. Hvis folk skulle gi seg, så ville jo alt stoppet opp. Man kan aldri gi seg før man blir tvunget sønder og sammen. Skulle politikerne bare sluttet i jobben sin hver gang de var uenig om en sak og tilsynelatende ikke kom noen vei? Det er bare uoverenstemmelser som skaper motstand og grunn til å presse videre, grunn til å leve. Medfart er roten til alt ondt, det samme er lediggang, og gir man seg, så ender man i lediggang.

7. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hadde man hatt litt mer enn bulk-forståelse for politikk, ville man visst at det var nettopp det politikerene skulle gjort. Norske politikere har ikke kommet noen vei siden de gikk utav unionen med Sverige. Hver gang en innvalgt/innstemt politiker kommer over et problem han ikke kan takle, sneier han fort unna og kaster seg på noe så stort og ubrukelig at han ikke kan klandres hvis det ikke lar seg realisere, da det er opp til resten av verdenen, eller den norske befolkningen, og ikke han og de andre landsforræderene for at det skal gå i orden. Man kan ta et kjapt innblikk i dagens politikk og se at de viktige sakene som utdannelse og helsevesen faller til kort for miljø og regnskogen i Indonesia, to politiske saker så store at politikerene ikke kan gjøre annet enn å kaste penger utav vinduet og prate om hvor mye mer de trenger fra den hardtarbeidende nordmannen. Når jeg tenker etter, så er det vel det både Bulken og Kenny Wang gjør her, siden de ikke kan komme med noe konstruktivt, heller ei noe kritikk til GeeNee, så slenger de seg på andre saker så langt borte fra mål, så hinsides mening, at de har lurt med seg resten av folket langt ut i regnskogen før noen får sukk for seg.

Og det er dårlig gjort at jeg skal kalles homo, det er jo tross alt Kenny som puler meg i ræva...

8. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Ah, flashback internhumor. Men pikken er ikke i din hånd, den er i min. Når man har en pikk i kjeften, snakker man bare i vokaler. Et øyeblikk lurte jeg på hvor ren den tissen var.

Jeg visste noen ville komme til å kommentere at politikerne faktisk bare skulle gitt opp. Men noen må styre, og selv med enemakt må en person referere og diskutere med sakkyndig for å velge beste løsning, siden én person alene aldri vet nok til å ta fullstendige avgjørelser på riktig grunnlag uten å få informasjonen fra et sted, og denne informasjonen må ha blitt silt og forkortet hvis man skal få tid til å bestemme alt. Det jeg mener, er at dagens politikere nok burde gitt seg og blitt byttet ut. Men med politikere som faktisk bryr seg om landet og menneskene som bor der, så må de kunne diskutere løsninger. For det er aldri mulig å tilfredsstille alle, men folk må føle at de blir styrt på riktig grunnlag, og de må føle seg representert for at man skal kunne styre dem, hvis ikke faller ting fra hverandre og man får opprør. Liten vits å slakte absolutt hele befolkningen hvis de ikke skulle gjøre som du sier, for da har du ikke lenger undersåtter til å lage verdier inn i staten. Hva er det forresten GeeNee ville ha tilbakemelding på?

9. Bulken

Bulken Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Må si din siste komentar i min rettning, tydlig viser en arguments løs "på din bekostnings"-humorists, siste krampetrekkning. Når du ikke lengre har flere veier ut, begynner du faktisk med god gammel drit kasting!?
    Hva faen skulle du klare og finne ut av min fortid, ut fra et enkelt nick? Greit du skriver side opp og side ned med popøst Bullshit. Men noen profiler er du vel strengt tatt ikke!

Bra du syns så godt om deg selv værtfall, for ut fra måten du ter deg her på forumet, minner du sterkt om han einstøingen i klassen som ingen ville ha på laget. Som sitter hjemme forran pc'n og tenker ut fiffige komentarer og sofistikerte synspunkt.

Men for og holde stilen du legger opp til, ser jeg jo du er voksen som bare det. Ser hårfestet dit er på høyde med bestefar sitt! Men holder koken med litt hjemme bleiking, knall!

10. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Disse bulkete menneskene klarer ikke lukte en tullekommentar om de får den presset oppi nesegangen med en gravemaskin. Selvsagt kan ikke jeg vite noe om fortiden din, det er jo det som var hele poenget i utsagnet - det er jo bare ren sprøyt og gedigen svada i ennå en meningsløs meningsytring av det fjollete kaliber.

Visdom kommer av alder, og man blir smartere dess lenger hårfestet krabber bakover. Tilbaketrukken hårmanke kjennetegner en distingvert herremann og jeg ser fram til den dagen de stålgrå hårene sniker seg fram i tinningene og gjør meg enda barskere. Jeg er dessuten like tøff som dere unge - jeg spiller Atari og hører på 2 Unlimited som all annen ungdom. Jeg har dessuten boblejakke og tilvekst til hockey. Ikke kom og si at jeg ikke er en ungfole!

11. Bulken

Bulken Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Men fred og fader så trangsynt du pluttslig ble da wang? Hva kan få deg till og tro jeg IKKE luktet det? Kalte det jo faktisk Bullshit. Trodde du skjønte det når jeg kom med hårfeste komentaren, hadde jeg vært så irritert som jeg oppgitt som jeg gir utrykk for, hadde jeg neppe kommet med en komentar i samme kaliber som den jeg kritiserte. Men du har kansje rett om normaliteten min da, for ett normalt menneske, ville muligens ikke tømt mere bensin på bålet. Bare for spenningens del.

"jeg er dessuten like tøff som dere unge" Håper du ikke siktet til meg da, i og med at jeg fakktisk står noen trinn over deg i alderdoms stigen.

Attarie siser du? Hva med commodore 64? noe erfaringer med den kraft pluggen av gamer maskin!
    Lost ninja og frogrun er jo klassikere. Hvis noen har gammel god commodore musikk liggende og slenge på hardisken et sted, inntrisert i og dele da event.? :)

12. makketota

makketota Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    " Nå farer du med løgn igjen, Bulken. Hvis du helt alvorlig mener at setningen: "Vis* du synes jeg bruker for "fancy" ord for deg, går* du finne fram en ordbok (...)" ikke er et forsøk på fo(.....) "

Hva faen, du driver å spiller på at folk har skrivefeil og bruker ord untenom ordboken , har ikke sett verre. Du gjør meg rett å slett sint når jeg leser påstandene og argrumentene dine.

13. bajazz

bajazz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Men i helvete Kenny Wang, har du ikke noe bedre å gjøre enn å skrive innlegg på dette forumet?

Hver eneste tråd på denne sida er fylt med hvertfall to 140 ord lange kverolante poster.

Kan du ikke bare pelle deg ut i hagen og øve på ka-ra-té faenskapet ditt.

14. oletheking

oletheking Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skjer med å poste igjen på en eldgammel tråd om en gammel film? denne krangelen var for evigheter siden...

thats the Status quo

15. EirikVR

EirikVR Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Haha ... Skjønner ikke at du gidder å bruke så mye av fritida di på å krangle om alt mulig mellom himmel og helvete i dette forumet, Wang. Du burde gå en tur ut og trekke litt frisk luft. Det kan du ha godt av. :?

16. MrJonez

MrJonez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sarkasme!!!

Alle på Norsk Filmforum frykter vreden til Kenny Wang!

Han vet hvor du bor, han vet hva du tror, og han (tror han) kan mer enn alle andre!

:wink:

17. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Denne Kenny Wang høres ut som en real tøffing. Jeg ville nødig bli offer for hans ustabile sinnelag. Men helst er han en bitter gammel mann som bare kan få ut frustrasjonen sin ved å slakte andres filmer.

18. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Amen!

19. MrJonez

MrJonez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ORD!

WORD!

20. MrJonez

MrJonez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    MYSTERIE!

Jepp!

Et annet mysterium er hvordan har får så stort profilbilde! Er det noen som vet det?

:?:

Del denne siden