Det er fordi han har så stort Ego. Hvis du ser på mitt profilbilde så ser du at mitt er større og der er fordi jeg har enda større Ego enn Kenny Wang.
EGO(ISTISK) Jeg forstår! En brukers Ego er ekvivalent med deres profilbilde. Er ikke det ganske Egoistisk når du tenker over det? :wink:
EGO ? Noe som tyder på at du har stort ego! MEN - hvordan får dere så stort profilbilde? Må man oppnå "Commondore" rangen for å få dette?
gi gjerne kritikk til denne da: http://vinterfugl.com/capture.php vil gjenrne ha tips jeg kan ta med til neste film...
WHAT! "Url greier"? Jeg vet godt hva url og greier er, men sammenlagt er jeg litt usikker på hva du egentlig mener... :?:
bildet du vil legge ut må ligge ett sted på nettet. Finn bildet, høyreklikk og velg "kopier bildeadresse" eller lignende. Deretter limer du den bare inn der det står "Bildets url" =) får du til? Forstår forresten ikke hvorfor du vil bytte, du har ett digg bilde
DONALD RULER! He he! Takk for det! Jeg føler egentlig ikke behov for å bytte til et større bilde, jeg bare lurte på hvordan Wang og noen andre fikk det til. + Takk for informasjonen