Film om en andre verdenskrig helt.

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av ustedalen, 11 Feb 2005.

1. Kyrre

Kyrre Citizen

Me loves Battlefield 1942, samt Vietnam :roll:

- Men, våpensystemet er rotete på det, så om det virkelig vanker tvil bør en heller spille Call of Duty, Brothers in Arms etc.

Anyways:
    Utedalen, what? Blir det noen film?

2. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vet ikke!
    Filmen er lagt litt på is nå, siden vi ikke har så mange å filme med, men tipper at jeg kanskje får filmet den i høst en gang..

3. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skal søke fra frifond om 75 000 kr.
    Får jeg det, blir manuset skrevet på, sånn at vi får hele historien.
    Det blir da altså ett lav budsjett andre verdenskrig slag (ganske lite, men jeg har hele "slaget" i hodet) der Nils skader øyet og blir blind på det ene øyet.

Hadde vært helt genialt moro å faktisk få lage hele historien til Nils, men penger stopper meg... :(

4. ErikTheV

ErikTheV Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    75.000 spenn!!!
    Du ska faen meg være heldig viss du får så MYE, du må ha en god begrunnelse også.

5. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Selvfølgelig er det 0,01% at jeg får det, men jeg skal søke.
    Kanskje jeg er heldig, kanskje ikke :p

6. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Lurer på hva 75.000 kr skal brukes til?

Du må lage nøyaktig oversikt over alle penger du bruker og hvor du får kjøpt dem. Pris osv. Hvordan klarte du akkurat 75 000 kr?

edit: Syns forresten at du skal holde deg til en kortfilm hvor han ble tatt fange av tyskere og slik. Den duger ganske fint og er nok underholdende motsetning til hele livet hans og hvordan han mistet øye (det kan heller tas opp i dialog). Lærte av videomarathon - jo kortere, jo bedre ;)

7. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vi har nå begynt å finne ut hvor vi kan få tak i våpen (plomberte pistoler og gæverer fra den tid).
    Men vi mangler fortsatt uniformer. Vi trenger nasjonal samling uniformer, nazi uniformer og milrog uniformer.
    None som vet hvor vi kan kjøpe dette?

Vil ikke leie via norsk kostymelager, fordi innspillingen vil ta over en uke og det vil da koste mye penger.

8. killerant

killerant Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    denne var litt gammel nå men jeg har 3 kontakter med veldig mye 2 verdenskrig utstyr som jeg kan bare låne hvis jeg skal lage film.. 8)

Uniformer, MP40, Thompson, jeeper, MG42, granater, hjelmer, .45, Luger.. you name it.. men de er lokalisert på sørlandet og jeg føler kanskje ikke du bor der?

9. Kyrre

Kyrre Citizen

Lucky bastard!

Del denne siden