Filme ''flat'' dslr

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av crustyisme, 6 Aug 2012.

1. crustyisme

crustyisme Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Prøver meg litt frem med filming med mitt Canon 60D og er alltid på jakt etter film looken er det noen her som har en benevnelse på hva det vil si å filme flatt etter og ha sett en del videoer på youtube etc. ser det ut som filmen blir myye bedre om du kjører custom bilde stil contra de vanlige innstillingene i kamera.

Tusen takker for tips =)

2. DovydasMiliauskas

DovydasMiliauskas Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Sv: Filme ''flat'' dslr

Noko av det beste som kan gjerast for å få flatt bilde: Technicolor CineStyle Picture Style
    Både eg og filmlæraren min nyttar oss av det, og sjølv så synast eg det er fantastisk.

Når du filmar flatt, så er det veldig lav kontrast i bildet, som lar deg få med deg veldig mykje av både høglyset og skyggene. I post-prod. kan du auke kontrasten og tukle med lyset sånn som du vil.

Sist redigert: 6 Aug 2012
  3. crustyisme

crustyisme Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Vil du da fremdeles beholde den gode kvaliteten som om du hadde filmet i foreks. standard mode?

4. DovydasMiliauskas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Fargane blir "flata ut" så då får du ganske mykje friheit til å jobbe med det i color-gradinga. Sjølv har eg ikkje merka noko problemer med det du nevner.
    Du kan få sjå sjølv ein kortfilm eg lagde med CineStyle. Eg var aleine om heile prosjektet, så det var kun meg og skodespelarane på settet, så eit par
    småfeil ser du, men om du har andre til å hjelpe deg, så meinar eg at du skal få like bra shots med CineStyle som med standard bildestil.

[video=youtube;4OTsWiI77ms]http://www.youtube.com/watch?v=4OTsWiI77ms[/video]@

Fordelen er igjen det, at alt blir flata ut så pass mykje at du kan "fargelegge" det nøyaktig sånn som du vil. Einaste eg gjorde her var å auke kontrasten litt fordi eg kun brukte CTO filter som gjorde det gul-oransje, og med hjelp av CineStyle, så blei inputen ganske tona ned. Men om eg hadde filma det med standard eller ein av dei andre modusane, så måtte eg ha brukt mindre CTO filter, og då hadde eg fått mykje av dei naturlege fargane inn og ikkje fått det sånn som eg ville. Dersom eg brukte like mykje CTO filter, så hadde det blitt ekstremt oransje, og hadde eg de-saturert det og lagt på effektar for å få det sånn ut, ville det blitt litt rart.

Shit in - Shit out.

Få det du vil ha som input, og ikkje tenk "eg fikser det i post" for det funker aldri. Eg brukte CineStyle der kun for å få til det eg nevnte over, med alle dei brun-gule fargane.

Sist redigert: 6 Aug 2012
  5. FWinge

FWinge Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
  6. DovydasMiliauskas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Denne videoen var skikkeleg bra laget! Eg må ta og lage meg ein liknande sjølv så eg får sjå korleis det blir med 5D MKIII :D

7. crustyisme

crustyisme Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Ser her at eg er nødt til å få meg dette, du får så mye bedre bilde og der av den herlige film looken =) men hvert klipp som blir laget her, det er vel nødt til å farge korigeres?

8. DovydasMiliauskas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Det bestemmer du sjølv. Du ser før og etter klippa i test-videoen. Om du vil ha desaturert og lav-kontrast bilder, da berre lar du det vere sånn, men til dei fleste tilfeller bør du color-grade det.

Del denne siden