Filming av dokumentarserie!

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av USA-jentene, 1 Okt 2011.

1. USA-jentene

USA-jentene Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei!

Vi er to jenter på 20 år som i disse dager planleger et stort eventyr. Vi skal reise gjennom USA helt uten penger, og lager en dokumentarserie ut av reisen vår. Håpet er å få sende tid på tv. Prosjektet har vokst seg ganske stort og vi har alerede fått oppmerksomhet fra media. Mer om prosjektet står på bloggen vår: www.jenterpaalur.wordpress.com,

Vi ser etter to mennesker som vil være med bak kamera. Du må være Eventyrlyst og ha lyst til å være med på noe stort. Dokumentarserien er på lavbudsjett, så det er desverre ikke betalt, men vi betaler flybillet og overnatting som antagligvis blir en stor bil/ van som også fungerer som fremkomstmiddel/følgebil. Du må være villig til å leve med lite penger i noen uker og bo å leve i en bil.

Høres dette eventyret interesent ut? Ta kontakt for mer informasjon og eventuelt et uforpliktende møte :)
    Mail: Jenterpaalur@gmail.com eller per tlf: 91 80 54 45 / 90 96 01 72

Mvh Mari C. Dahl og Audhild R. Haugeberg

2. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Sv: Filming av dokumentarserie!

Høres artig ut! Jeg skulle gjerne meldt meg frivillig, men har ikke mulighet til å reise bort i noen uker uten inntekt :) Når reiser dere? Lykke til med prosjektet! :)

3. USA-jentene

USA-jentene Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Planen er å reise i begynnelsen av juni.
    Vi fårstår det veldig godt! men vi håper på å få solgt materiale i etterkant av turen slik at inntektene kommer senere på året, men vi kan ikke love noe ;)

4. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Kunne absolutt vært interessant ja. :) Avreise i juni 2012 altså? Jeg og en kamerat har faktisk snakket om dette før, at vi skulle leid oss en bil og kjørt gjennom USA. Er mye interessant og filme der ja. :)

5. USA-jentene

USA-jentene Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

så flott at dere liker det! :) Ja planen er juni 2012, og vi regner med å bruke 4-6 uker på prosjektet. :)
    hvis det enda høres interresant ut vil vi gjerne høre mer fra dere og forklare prosjektet mer i detaljer, det er ganske overfladig i anonsen ;)

6. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Har snakket med kameraten nå, og han var veldig interessert. Sender dere en mail jeg. :)

7. mmlanh

mmlanh Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Om jeg var over 18 så høres det veldig instresangt ut lykke til jenter!!
    Håper dere får solgt det til tv selskap!

Del denne siden