Filmkomponist jobber gratis!

En tråd i 'Musikk' startet av Simon, 17 Aug 2006.

1. Simon

Simon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hej kjære filmskapere! :D Jeg er en komponist/filmskaper fra Nesodden som skulle gjerne fått komponert musikk til litt filmer annen enn mine egne...

Jeg lager gjerne til hva som helst type film/dokumentarfilm/reklame, og kan lage alt fra episk orkester musikk til rock og mer elektrisk musikk. 8)

Ta gjerne en titt på musikken min her: http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandid=418613

Jeg jobber gjerne gratis, men beholder selfølgelig oppholdsretten på musikken sjøl.

Bare ta kontakt hvis du er interesert!

2. Chaos

Chaos Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, nå er det 2 skikkelige komponister på forumet :) (som jeg vet om).
    Bra musikk. Likte den, jeg. Jeg har begynt å forberede meg til en film som skal lages sent i høst (kanskje vinteren). Kunne trenge litt musikk til den.
    Vi får se om jeg finner på å kontakte deg, men det kan det faktisk hende jeg blir å gjøre! :wink:

3. Simon

Simon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Fett! Håper å høre fra deg igjen :D

4. Chaos

Chaos Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg må bare nevne at filmen vil ha mest behov for et skikkelig tempo soundtrack som virkelig fremhever action. En antydning til litt på kanten til skummel musikk blannet inn i action soundtrackene ville vært perfekt. Trenger også litt rolig musikk og kanskje litt lystig (starten av filmen). Måtte bare nevne det så du viste hvor landet ligger :lol:

5. Simon

Simon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Fett... Skulle bare nevne at jeg fotsatt er fri for å lage filmusikk hvis noen vil ha! Jeg veit at dere er der ute, bare ta kontakt! :D

6. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    TV-shopping

Skjønner jo at du helst vil lage filmmusikk, men du har ikke tilfeldigvis noe rolig, avbalansert TV-shop musikk liggende? Holder på med en introduksjonsvideo om blomster i glass, som mest sannsynlig skal svive hele åpningstiden på diverse Coop Obs! butikker.

7. Simon

Simon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Okay 8) har sendt deg PM...

8. Simon

Simon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Okay, sorry folkens... jeg må trekke tilbake tilbudet midlertidig. Har alt for mye å gjøre nå!! 8O

9. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Si ifra når du er klar igjen! Skjønner at du er attraktiv - muskken din er veldig bra!

10. Simon

Simon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    takk moen.jr! :D

Jeg har begynt å tenke på å starte å ta imot musikk jobber igjen... men det blir nok ikke gratis lenger...

Hvis det er noen som har noen seriøse prosjekter på gang, som er villige til å betale litt penger for en gjennomført soundtrack, så er jeg med! :wink:

11. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det kan vi skjønne :) ! Jeg kontakter deg om jeg trenger musikk.

Del denne siden