Filmvold som hobby – risikerer sparken

En tråd i 'Generelt' startet av dahlskebank, 9 Feb 2012.

1. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Filmvold som hobby – risikerer sparken

Synes vi skal holde oss til tema her. Det var filmvolden som fikk Kenny Wang sparket, ikke hans ustyrtelig morsomme humor.

2. Fook Mi

Fook Mi Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

hva med filmen The Dictator som går på kino nå. der harseleres det med 9.11 der det gikk med rund 3000 mennesker om jeg ikke husker feil, er ikke det å sammenligne med utøya?
    burde ikke Sacha Baron Cohen drikke kaffe sammen med alle de pårørende?
    burde ikke alle som laget den filmen miste jobben og bli fengslet
    det kommer sikkert en komedie om utøya om noen år også. den kommer sikkert jeg til å le høyt av

3. mediamartin

mediamartin Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Nå skal det sies at det er over ti år siden 9/11. Det er heller ikke en hemmelighet at Cohen spiller på å fornærme andre, men han er en skuespiller. Det er noe han lever av. Tviler sterkt på at han støtter angrepet som skjedde 9/11. Det er noe annet når "vitsene" kommer fra en lærer like etter hendelsen. Kan hende jeg er gal, idiot og helt på jordet, men jeg mener at det kan gi et litt feil bilde til barn og ungdom om hva som er "rett&galt".

Og tror ikke de som jobbet med å produsere "The Dictator" har noe imot å miste jobben da de allerede er ferdige og har fått betaling for arbeidet ;)

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Vil igjen påpeke at Kenny Wang måtte fratre sin stilling som lærer grunnet produksjon av voldelige amatørfilmer, ikke grunnet Utøya-vitsene. Vitsene ble delt med vennene hans på facebook, ikke med elevene hans. Heller ikke filmene ble delt med elevene. Både på facebook og på all filmproduksjon bruker Kenny Wang sitt pseudonym: Kenny Wang. Da 3F ble oppmerksomme på at elevene hans visste om filmene våre, så fjernet vi alle filmer med Kenny Wang på filmeliten.no | nettportal til 3F, YouTube og facebook. Dette for å så mye som mulig skåne elevene for denne volden. Personlig er jeg 100% i mot sensur, men siden det var filmkompisen min sin jobb som stod på spill, så ofret jeg prinsippene mine. Om noen føler seg såret over Utøya-vitsene så er det journalistene, TV-reporterne, redaktørene og "media" dere må takke. Kenny Wang gikk ikke frivillig til "media" med sin vitsebok. Tydeligvis ingen redaktører som ofret sine prinsipper for å skåne folk med kjip sans for humor.

Håper Uwe Boll tar for seg jobben med å lage Utøya-komedien! ;)

5. Fook Mi

Fook Mi Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

eller "Kenny Wang" muuuuuaaaahhhhhaaahahhaaa

Del denne siden