forslag til hendelser

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Drizzt, 13 Mar 2004.

1. Drizzt

Drizzt Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg har startet på et manus, som skal handle om gangstermiljø. Jeg skal forminske west-side og east-side konfrontasjonene som dere sikkert har hørt om i USA.

Dette gjelder altså østsiden og vestsiden av Glomma. West-side får en av gjengen sin drept av east-side, og de vil dermer ta hevn. Samtidig har west-side fått et nytt gjengmedlem; som egentlig er east-sider (skal virke som et overraskningsmoment på slutten). Filmen handler grunnleggende om hvordan west-side "jakter" ned east-side medlemmer, og hvordan det nye gjengmedlemmet opplever den hevnlystige gjengen. Det skal være masse slossing, gangster-skyting (menace 2 society er nok en av filmene som startet ideen),gebrokkent engelsk, bilkjøring, mc-kjøring.

Er det noen som har forslag til forskjellige hendelser som kan passe inn i filmen, og kanskje gi den litt bedre trykk? ellers vil jeg gjerne ha kommentarer angående ideen. Jeg har ordnet over 20skuespillere, kameraer, effekter, biler, mc osv er i orden :idea:

2. KUDi

KUDi Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    du har ressurser d e bra! me rette manuse og tid nok kan du få til en super film!
    i denne filmen må du jo få t sånn skikkelige action scener , men husk at d e lurare å ha ein enkel, godt gjennomført actionscene enn en avansert som er dårlig gjennomført
    ein hendelse i filmen din kan jo ver at gjengene kommer i slagsmål på ei bru over glomma eller noe? og her må du ha hele pakken vettu... skinnjakker trailer sjåfør solbriller,...
    for å få noe struktur i denne filmen må du få inn mer handling enn bare slossing, greit et gjeng medlem er drept (husk å få dette så godt frem som mulig i filmen for at publikum forstår situasjonen) så for å få inn litt mer handling kan du jo flette inn narko handel og litt sånnt forskjellig... torturering er jo også ein standard faktor i ein sånn film... og kanskje noge me ein test for å komma inn i gjengen....

masse du kan gjørr glede meg t å hørra mer fra d manuse her :)

3. Drizzt

Drizzt Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    bra!

Jeg har faktisk tenkt på noe ved den nye trebrua vår.. det hadde vært kjempekult, men problemet er at det ofte kommer biler over. Hvis jeg bestemmer meg for det, så skal vi nok få ordnet det.
    Kanskje jeg skal bruke narkotikahandelen også.. bra forslag! Kanskje en blir kidnappet når han skal kjøpe drugs, så blir han torturert for å avsløre planen til west-side.. mm..
    takk :wink:
    I manuset har jeg alledere skrevet om "testen" som det nye medlemmet må gjennom.. litt skyting osv.

4. begredeligfilmprod

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    begredeligfilmprod

ja dn nye trebrua må jo brukes tel nåe au

5. KUDi

KUDi Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    kult! håper du legger filmen ut på nett når den er ferdig :)

6. miami ulf

miami ulf Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg syns du burde ha med umotiverte sex-scener og penger som flyr i lufta.

7. Drizzt

Drizzt Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    vi skal nok legge den ut ja

Jeg vet ikke helt om sexscener er så veldig aktuelle i det vi driver med nå , men det går sikkert an å fylle det inn i en fremtidig film =)

8. OleM

OleM Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Huzzah in da hood!

HUSK: De må være umotiverte, og pengene skal flyge i lufta!
    Jippi! :lol:

9. Sigge

Sigge Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei!
    Sinnsykt bra d der om gangster osv.
    Du bør huske å ha med skikkelige C-R-I-P replikker.
    Blandt annet bør du ha med noen sure "Hoes" og noen "Cuz'z"!!
    Er ikke nøtt å ha sex-scener fordi du har med "Hoes", og bling blings er jo bra for skuespillere da! :D
    Hilsen en 12 åring som er fullt ut fan av alt som heter LBC's!
    "Judgement day will come if you just would wait, thug!"
    -Tupac Amaru Shakur

[G]ave
    [L]il
    nfants
    [F]*cks
    [E]verybody

Del denne siden