Forslag til sanger

En tråd i 'Musikk' startet av Kristian, 25 Apr 2004.

1. Kristian

Kristian Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg lager skrekkfilm og lurte på om det var noen som hadde noen forslag til sanger som kunne passe :?:

2. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

til skrekkfilm pleier det å være ganske enkel musikk. strykere som bygger seg opp og stemnings musikk. Du kan selvfølgelig laste ned no musikk som andre har laget, men hvor personlig det blir vet jeg ikke...
    Jeg kjenner en kar som er flink til å lage musikk og han lager musikk til filmene mine. Jeg råder deg å bli kjent med en kar slik at filmen din får ett mer personlig preg.
    Er du ikke den sosiale typen? Frykt ikke. Kjøp deg (eller bare last ned) ett eller annet musikk program. Lag musikk selv! skrekkmusikk er ikke så vanskelig å lage siden stemningen gjerne skal være urolig. Da kan jo musikken også være det! Kjøp deg et dårlig keyboard og hamre løs på tangentene i dype toner. Det er ikke så vanskelig!

Men du kan jo som sagt bare jukse og laste ned soundtracket til motorsagmassakren... men, hvor kjip blir ikke filmen din da? 8O

thanx...

3. Kristian

Kristian Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Takk for tipsene.

4. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

Bare hyggelig det!! :D

5. uranus

uranus Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Husk at du ikke bør bruke sanger som man må ha lisens for da...

6. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

Man kan bruke hva man vil, så lenge man ikke lanserer filmen sin og selger den. Men for eget bruk og underholdning kan man legge på hva man vil av musikk.

Del denne siden