Fotograf søkes

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av remelproductions, 1 Mar 2009.

1. remelproductions

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hallo folkens!
    Jeg ser etter en kameramann som kan filme for meg,jeg har 2kameraer selv men skal ikke si at jeg kunne laget en film til milliard budsjett men funker til mitt bruk. Om du også er litt motor engasjert så kan dette være mitt i blinken for deg!

jobben innebærer?
    Det jeg holder på med er streetbike freestyle,kjøre motorsykkel på bakhjulet/forhjulet og div andre stunts. Jeg trenger en kameramann med litt film erfaring,alt er bedre en han jeg har nå!

lønn?
    lønn blir vi enig om, jeg har bil og vil da også hente og levere deg etter arbeid.spanderer mat også.

Litt om meg selv:
    Jeg heter Marius Remel,skal satse proft på streetbike freestyle. Jeg er 18år gammel og bor i oslo.Veldig kort

Hva du trenger?
    Du trenger å være glad i å filme,like arbeidet du holder på med,være sosial,være kreativ (veldig viktig) har du eget kamera så bruker du det.

eksempel på en bra bra film/redigering ( mine øyne)

[ame=http://www.vimeo.com/3112457]http://www.vimeo.com/3112457[/ame]

Lagde en ny tråd av svaret ditt i en sticky tråd som burde vært låst, dette er nå rettet på....

2. ZtilongZ

ZtilongZ Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Fotograf søkes

Er dette snakk om en engangsjobb eller tenker du på å følge deg flere ganger?
    Regner med at det blir mer aktuelt når snøen blir borte og det blr litt hyggeligere vær ute? Mulig at jeg kan være interresert.

Det avgjøres av hva jobben innebærer og om vi blir enige i lønna.

3. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Dette kan være noe for meg.
    Send meg en mail: stiansve@hotmail.com

Så får jeg sendt deg CV osv.

4. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Haha! Helt rått! Det hadde jo vært dritfett. Kunne også tenke meg å høre mer om hva du tenker med dette. Vi er et firma med 5 stykker, det gjør oss ofte tilgjengelige og fleksible. Vi kan stille med veldig bra stills fotograf, grafisk design, nettsted osv. om du skal ha andre ting rundt interessen din. Vår erfaring ligger mest i musikkvideo, og reklamefaget med mye kreativ erfaring og utdannelse innen markedsføring biten. Det tror jeg er en perfekt bakgrunn for å gjøre videoer som dette.

Mail: Carl@noreelfilm.no

5. remelproductions

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

bra at folk er engasjerte..arbeidet vil skje til våren,men jeg må få trent litt før jeg starter å filme..

jobber kun i pent vær jeg kjører verken i snø storm eller i pøsete rein! ;D jeg vet ikke hva betalin ligger på,men jeg sender en pm til dere som har skrevet her nå..er litt stressa for tiden,mc messe på torsdag og jeg har en del som skal gjøres.Men jeg sender pm så fort jeg får muligheten for det ;)

mvh

marius remel

Del denne siden