Fotograf søkes

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av SkribleFilm, 1 Nov 2009.

1. SkribleFilm

SkribleFilm Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei!

Trenger 1 stk videofotograf lørdag 14. november i Sarpsborg til en flerkameraproduksjon.
    Jobben vil ta hele dagen fra ca. kl. 12-13 til 21-22. Erfaring med Sony PD150 eller lignende kamera er en fordel.

Jobben er desverre ikke betalt da dette er et nullbudsjettprosjekt vi gjør for kommunen i håp om at tv-produksjonsmiljøet i Østfold igjen skal blomstre og at dette igjen kan føre til flere (betalte) jobber.

Vi vil derimot sørge for at du ikke går sulten og vi ordner ev. transport frem og tilbake om du skulle ha behov for det.

Send mail til post@skriblefilm.net om du skulle være interessert.

Sist redigert: 1 Nov 2009
  2. tAke

tAke Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hva slags bilder er det snakk om osv? Når vil dette finne sted? Trenger litt mer info..

3. SkribleFilm

SkribleFilm Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei tAke!

Har oppdatert posten med litt mer kjøtt på beina. Det er altså snakk om video-opptak av en lokal talentkonkuranse.

4. Krsk0

Krsk0 Citizen

5. Mario

Mario Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Litt off-topic: Jasså, du og dere er Østfoldinger. Flott noen har lyst å ta i initiativ te det. Hvor var dere da jeg bodde i Østfold og ville komme inn i slik miljø. Hehe:) Er nå 22 år og går flerkamera på Høgskolen i Lillehammer. http://hil.no/hil/studiehaandbok/st...elor/bachelor_i_flerkameraproduksjon_2009_12. En til i klassen min som er fra Askim savna også et slikt miljø. Så bra dere gjør noe med det og satser. Liker jeg. Kan det være mye oppdrag i Østfold?

Svar på saken og spm ditt er at jeg selv er på en flerkameraoppdrag et annet sted i landet den helga, men lyst te å hjelpe til så Østfold kan få slikt miljø:)

Stå på!

6. SkribleFilm

SkribleFilm Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Ja, vi har lyst til å prøve iallefall og håpet er selvsagt at vi skal få til noe.
    Men vi bak Skrible Film er etablerte herremenn med store utgifter og må tjene til livets opphold så foreløpig blir dette ved siden av våre andre jobber.

Selv jobber jeg som freelance klipper i de store produksjonsselskapene i Oslo, men jeg bor fortsatt i Østfold og det skal jeg fortsette med! Så det hadde vært veldig ålreit å kunne gjøre noen lokale jobber i mellom Oslo-prosjektene. Og kanskje etterhvert etablere et eget AS her og drive med det fulltid fra vårt vakre fylke!

Østfold trenger definitivt et slikt miljø, og nå som medieparken gikk dukken og lokal-tv er dårligere enn på lang tid så er det iallefall en ledig plass på pallen.

Del denne siden