Friday the 13th

En tråd i 'Arrangementer' startet av mortymann, 5 Jul 2011.

1. mortymann

mortymann Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Er igang med manus til skrekk/ slasher film friday yhe 13th, trenger skuespillere i alderen 16-22 år, har du lyst til å være med send meg en mail på liverod@start.no. Auditions tar jeg fortløpende og innspilling start er rundt 1-5 august....En gjeng er på campingtur i skogen og har det kjempekuult....men plutselig begynner ting å skje.......

2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Sv: Friday the 13th

Så planen er å lage en film med samme tittel og innhold som en film som allerede er blitt laga to ganger pluss ørten oppfølgere? Er det noe lurt da?

3. mortymann

mortymann Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Kanskje ikke, men finner ikke noen filmer her. Hvordan finner jeg filmer folk har lagt ut her?

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  5. mortymann

mortymann Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Skjønner, men de er gamle og utrangerte, dette blir med ny vri, og kun med folk som vil kjøre på med alt de har, spekka med action.

6. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Den siste kom i 2009. Når ble det gammelt?

7. mortymann

mortymann Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Hehe, joda men de er litt for like alle sammen :))

8. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Kan vanskelig se at det skal være mulig og lage Friday the 13th på nytt, spekket med MER action enn det som allerede er filmet i over 10 filmer. Det er ikke lett og "finne opp" skrekkgenren på nytt... og da hadde jeg ihvertfall IKKE kalt filmen for Friday the 13th. Navnet assossieres med en viss type slasher-filmer, som alle omhandler det samme og er temmelig like. Mitt råd, som skrekkfilmfantast, er å IKKE bruke navnet Friday the 13th. Gjør gjerne en ekstrem skrekkfilm, men tenk originalt, gjør deres egen vri på ting, og da klarer dere også og komme opp med en fet tittel som kanskje matcher innholdet.

9. mortymann

mortymann Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Takker for innspillet, blir nok en annen tittel, men sjangeren peker litt mot friday the 13th filmene

Del denne siden