Fuck Norge

En tråd i 'Reklame !' startet av tyson, 5 Mai 2005.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. tyson

tyson Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    For di som lurte på vilke festivaler filmene mine har vært på så kan æ si tromsø,os,fff(sverige) og snart en i usa.
    Fuck Norge er kommet på filmfestivalen i ny.
    Men bare som en visningsfilm.
    Er konge uansett.
    Skryter ikke bare så d er sagt.
    Men ville bare få sagt d til di som lurte sist.
    www.fucknorge.com
    Der kommer det utdrag fra filmfestivalene filmene mine er vist på.
    Foresten så er en film kommet med på filmfestivalen i trondheim.
    men den er det ikke bare æ som har laga.
    tror den festivalen allerede har vvært.
    Er ikke sikker.

Ondskapens Land er snart ferdig og mange liker det som allerede er ferdig.
    Når jeg snakker om folk som har sett matrialene jeg har laget, da snakketr jeg ikke kom venner og familie, men folk som driver med film.
    Hvis dere synes teasern var drit får dere bare finne d i dokker at mange, veldig mange likte den faktisk.
    Og kanskje den kommer med på en festival også.
    Bra reklame for filmen min da :)

2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Det er fullt mulig disse filmmenneskene du snakker om har sagt at det er gode filmer du kommer med. Men det er også slik man sier til unger i barnehagen og utviklingshemmede når de har tegnet noen stygge kruseduller. Man vil gjerne ikke såre folk som stiller litt svakere enn oss andre. Så til å være en lettere tilbakestående fiskeslakter med skrivevansker, så har du sikkert laget noen fortreffelige filmer, men som andre mennesker når de når en tilstand av fire-fem år oppe i hodet, så innser de sin egen eksistens, og kan ferske når folk er uærlige. Det er nok sikkert et par-tre år til før du kommer i denne situasjonen, men når du gjør det, så vil det være et kraftig slag i magen for deg, og hele ditt naive barnesinn og din selvsikre verden, vil falle i grus.

3. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    haha...lol...

de vil sikkert ikke si hva de virkelig syns om filmen din...
    du har sikkert lagt en del arbeid til filmen så
    de vil sikkert bare ikke si at den suger hakka møkk... :roll:

4. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Re: **** Norge

Tyson: enda en gang, hvorfor reklamer du om film som vi ikke engang får se? Vi kommer ikke til festival i USA bare for å se filmen din..

Du vil altså at vi skal bli imponert og beundre deg som en stor filmskaper og spørre deg 1000 dumme spørsmål om hvordan lage ditt og datt? Jeg ville aldri ha skrytt så mye som deg...

5. Westad

Westad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dessuten ser det ut som en møkkafilm!

6. Wh!plash

Wh!plash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Skal prøve å gjøre dette så lite smertefult som mulig for deg, men å si at dette var bra. Er det samme som å si at å hoppe 20 meter i en k120 er bra.
    Altså herlighet, når jeg kommer inn her og ser skryt alle veier forventer eg noe litt bedre enn det dritte du kommer opp med.
    For svarte svingende, du kan rett og slett ikke si at dette holder mål og at folk har skryt av filmen. Da er det nok som kenny wang sier.
    Også på den teaseren, der han skyter så skal det liksom komme munningsglimt eller hva nå det enn skal forestille. Så kommer det gnister og skulle tro at dokkar hadde limt på en happyspring.
    wtf?

ps. Utrolig provoserende at du kommer inn her og skryter av filmene dine.

7. erdnis

erdnis Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    nå tar han vel snart å trykker på edit knappen og skriver "..." isteden for alt det pisspreike han skreiv nå istad!

8. Film-maker

Film-maker Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Rep:

Altså eg trodde eg hadde sett den dårligste filmen når eg hadde sett "alt for noreg", men nei..... Denne filmen tar nesten eplet for å si det sånn .. E helt for jævlig å både se og høre.. Blir like provosert som Wipi(Wh!plash) Jeg gir deg terningkast....... nei du får ikje det for filmen er så jævlig,mf,wtf,helvetes,faen,fuck you faen dårlig! Og du skal liksom representere Norge?! Ka faen! E det rart vi e et nokså lite land innen "film-målestokk" når vi har glomsinger som dere til å representere Norge? Ja ,for helvete! Det du burde gjort no, var å zu gjômming deg i et skap til folk hadde glemt denne filmen ... hvis det går an å glemme den da...

9. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Re: **** Norge

*erenigmedmelwasul*

10. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dere slår virkelig hardt ned på tyson her. Det virker jo som om tråden skulle hett "Fuck Tyson" og ikke "Fuck Norge".

Menneh, fælt hvor mange unødvendige tråder du skulle ha om denne filmen tyson.
    En helaftens splatter film er under produksjon.
    Fuck Norge
    ...
    Fuck Norge (denne tråden)
    Er det virkelig nødvendig med så mange tråder om samme film? Du kommer sjeldent med noe ny info om filmen din.

Ja så flott... hvilke festivaler da? Åh, det kommer et utdrag på websiden din ja. Så ytterst plagsomt at du ikke kan poste det her. Eller du lager vel ny tråd når du har lagt ut listen over festivaler?

Og det er ikke å skryte når du kun skriver om hvor bra filmen er, hvor mange seriøse filmfolk som mener den er bra, alle de som likte den dårlige teaseren og om alle festivalene filmen din har vært på eller skal på? Hittil har du kun vist oss en dårlig teaser. Og ja, det er en dårlig teaser tyson. Samma faen hva du og alle dine seriøse filmkompiser sier. Jeg er overbevist om at flertallet av aktive brukere på forumet også syns det er en dårlig teaser. Vi har fått se bilder som er med feil hvitbalanse? Historien virker som en dårlig ripoff fra Evil Dead. Og hva er det med Harry Potter fyren??

Jeg vil uansett foreslå at du lager en ny teaser, slik at kanskje noen her kan få større interesse for filmen. Eventuelt gi ut en trailer.

11. baarder

baarder Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Som Kenny Wang skarpsindig og lunt kommenterer, dette er ikke bra tyson.
    Men igjen, kanskje godeste tyson holder oss alle for narr? Mon tro det hele bare er en spøk fra hans side. Hvem ler best da?

:)

12. dynamic

dynamic Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Så nettopp teaseren til **** Norge, og ble ikke veldig " 8O WOW!"

13. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ja...teaseren suger ass....
    bare mørkt og litt blod og selfølgelig
    harry potter står jo der og gnur... :roll:

14. tyson

tyson Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  15. trollet

trollet Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  16. tyson

tyson Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jepp
    Potter er med :)

17. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du bør sette mer arbeid i det - spesielt når mange "fans" ser på disse wallpapers. Tekstene er altfor røde til å være blod. Det er svær lite lurt å ha teksten til venstre for ikonene vil jo skjule tekstene. Du bør være mer kreativ når du lager wallpapers.

Må bare kommentere at dere må bytte ut brillene til fyren. Alle vet at disse brillene er en morobriller som kan få tak i overalt - det fører til at filmen er ikke troverdig (som også fører til at filmen ikke er skremmende heller).

18. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Må si meg enig deg. Du skrev nøyaktig det samme som jeg hadde tenkt til :lol:

19. tyson

tyson Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Mest idiotiske jeg noen sinne har hørt.
    Dette er en splatter!
    Har du sett noen splatter filmer?
    Alle di mest kjente splatter filmene bruker di kjente kulisser/objekter som selges over alt til alle.
    Evil dead brukte di en dukke som man fikk kjøpe 20 før på alle forskjellige leketøys foretninger.
    Sånne ting som dette får folk til å like splatter filmer enda mere.
    Shaun of the dead brukte di våpen som selges til unger.
    Ta å lær litt mer om genen før du hopper inn å klager med usaklige ting.
    Jeg driter i om du/dere ikke liker det jeg lager.
    Hadde egentlig brydd meg lite om noen i hele verden gjor det.
    ingen stor regissør til dags data har laget noe uten å fått pepper for det.
    Jeg kan si såpass mye at jeg forventer ikke noe oscar eller nominasjoner noen veier for denne filmen, men jeg forventer og er rimelig sikker på at jeg blir å tjene masse penger på den til slutt.
    Er ufattelig mange som elsker splatter filmer rundt om i verden og jeg har sett det meste som er laget.
    Det finnes mange filmer der ute som er mye dårligere laget enn min film som også har blitt kjent.
    Alt kan ikek være perfekt n¨år man lager en lang film når man fsan ikke har penger.
    Man sku jo tru folk her inne var helt sprengt.
    Jeg mener helt fult og fast at det jeg har laget er mye bedre enn det meste jeg har sett her inne.
    Jeg har laget kort filmer i stor grad tidligere.
    Men som jeg har unnerstreket mange ganger så vil jeg komme noen vei i verden, derfor lager jeg en lang film.
    Jeg så en fighting film /trailer her for en stund tilbake.
    Huske rikke hva den het.
    Alle skrøyt av den hele tia.
    Fatte egentlig ikke hvorfor.
    Jeg fikk ikke lyst til å se hele filmen, vis det var en trailer jeg så.
    Noen sa det va bra fighting i filmen, jeg hadde klart bedre slossing med øyan lukka og hendene betta på ryggen.
    Det blir for dumt.
    Jeg er helt enig at man kan jobbe mere med wallbildene , men jeg er ikke flink med slikt derfor har jeg heldigvis en anna person til å gjøre slikt.
    Føler ikke for å lære meg dette heller.
    Jeg er en regissør og vil ikke lære alt om alt.
    heller litt om alt da.

20. jokke_tryne

jokke_tryne Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    koffer akkurat FUCK NORGE ?

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden