Fuck Norge

En tråd i 'Reklame !' startet av tyson, 5 Mai 2005.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Greit, nå skal jeg prøve å være saklig her.

Tyson: For det første, hver så snill å ikke skryt så utrolig. Det er utrolig så utrolig irriterende å høre på at du skal bli verdensmester i filmskaping, og at filmen din kommer til å tjene inn masse penger.
    Etter at jeg så traileren, fikk jeg ikke særlig lyst til å se filmen, rett og slett fordi den så kjedelig ut.
    Surt med hard kritikk, men bitt deg i det og ta imot den, istedenfor å diskutere så utrolig mye om at vi her inne har ikke peiling på film ovs...
    Da virker det som om du tror du er så utrolig mye bedre selv, og dermed oppfattes det som skryt.

En annen ting: Før du skriver her, så iallefall se på ord som andre har skrevet rett. Det er så utrolig irriterende å prøve å gjette seg fram til settninger. Ålraigt skrives alright... å er ikke i det engelske alfabetet. Hadde du fulgt med i engelsktimen, så hadde du vist det.. (Du har vel gått på skole?)
    Greit, du har dysleksi, men det er ingen unnskylding for å skrive mye feil. Det vil bare si at du må jobbe enda mer med skriving, gjerne ett par timer om dagen, og da lærer du å skrive iallefall nesten perfekt.
    Men det jeg tror som har skjedd deg ang. din skriveferdighet, er at du rett og slett har driti i skola når du var yngre, og dermed har ikke lært så godt norsk, og da for du faen meg ta konsekvensen med å få deg en dritt jobb (kan anbefale dasstømmer :wink: ) og drite i film... Med andre ord, enten så setter du deg ned med en ordbok, når du skriver her, eller så har du ingen ting her og gjøre. (ja, jeg vet at norsk ikke er mitt største felt, og ja. Jeg har faktisk litt problemer med å formelere settninger)

Alle oss andre: Kan det være nok drittslenging her, og folk kan holde seg til topic. Føler på meg at det kan bli en god del mobbing her ettervært.

2. tyson

tyson Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har jeg en gang her inne antydet på at jeg ikke tåler kritikken jeg får?
    Jeg svarer tilbake, det betyr at jeg tåler alt dere skriver.
    Hvis en person ikke svarer tilbake så er det for at den personen enten vet han har tapt eller ikke tørr å gå lengre med saken.
    Jeg merker her at du trur du er så jevlig smart med å begynne å slenge drit om min bakgrunn!

Jeg har aldri vært et skolelys, men har aldri gjort det dårlig heller.
    Har klart det jeg har gådd inn for bestandig og sjelden feila.
    Iværtfall i den grad at jeg burde føle noe skam for det jeg har gjort.
    Du virke som en taper som kun har smakt mus en gang, d va nok den gangen du spratt ut av den stygge mora di ;)
    Trur kanskje hun minsta deg i golve også.
    For når du synker så lavt å begynne å kalle folk dårlige å skrive når du vet personen har dyseleksi, da er du virkelig en idiot.
    Jeg ler av personer som deg.
    Du fortjener ikke en ny sjanse engang.
    Er det samme som å gjøre narr av en som sitter i rullestol.
    Det er så idiotisk at du burde skjemmes av å leve...
    Jeg skriv så godt jeg kan og vis du har problemer med å lese dette så råder jeg deg til å gå til en øye-lege eller lignende....

3. MiniMan

MiniMan Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg driter i om du har dyslektsi eller hva f*en det er, hvis det betyr at du ikke kan skrive skikkelig, så kan du ikke det. Ikke noe vi kan gjøre noe med der nei.

Men det er tydelig at du bør innse at du har tapt slaget tyson, fordi det eneste du skriver tilbake er enda mere dritt om de som slengte dritt om deg, og du har sikkert gjenntatt 20 ganger nå at den personen "ikke vet hva han snakker om".

Ja, dette er "reklame" delen av forumet, men det er ingen grunn til å oppføre seg som en selvoppskrytt idiot!

*Siste ord fra meg i denne tråden, la denne tråden synke som titanic helt til noen stenger den!!*

4. tyson

tyson Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Det er ikke snakk om at du driter i om jeg har dyseleksi eller ikke, men det du skriver ska ingen skrive til noen.
    Det beviser bare mangel på normalt vett!
    Du har tydeligvis problemer med deg sjøl.
    Sku ha likt å sett om du torte si det til meg ansikt til ansikt.
    En feig liten dritt er du og vis du tør å si dit fulle navn i det minste og kanskje by du bor i så kan det hende jeg blir å respektere deg iværtfa..
    For å slenge dritt til personer som du tenker "hanblir jeg aldri å møte eller han vet ikke hvem jeg er" , det er helt feil.
    Stå for dine ord å kom ut med navn og by du bor i så ska jeg kanskje respektere deg.

Jeg lurer på en ting?
    Hva har jeg skrøtte om?
    At jeg sier bra ting om di som er med i filmen burde no være selvklart.
    De fleste er flinke og di som ikke er så flinke er da iværtfall arbeidsom....
    At filmen koster mere penger enn det den burde gjøre er jo ikke noe å skryte over...
    Trekker vel heller ned vis resultate ikke blir bra, gjør det ikke?
    At JEG mener di nyeste filmene mine er bedre enn di FLESTE filmene JEG har sett her inne er ikke å¨skryte.
    For jeg har ikke sett så mange filmer her, men di aller fleste er ikke noe særlig.
    Men for all del noen har vært veldig bra.
    Trur di fleste her kan inrømme at det ligger mye drit filmer også her.
    Om dere synes min film virker drit så bare syns det.
    Jeg tør i det minste stå for det jeg sier.
    Har hatt alle imot meg på DENNE siden, men jeg har ikke brydd meg om det i det hele tatt.
    Trur bare siden enten blir styrt av feile folk eller så er det for mange her inne som faktisk er 13 i hode.
    De fleste regissører som er store i dagens samfunn er personer som har trudd på seg sjøl, sagt mye bra om verkene sine og drette i andres meninger rundt prosjekte.
    Her inne virker det som di fleste faktisk er helt hjernevaska i å skulle trykke folk som faktisk gjør det bra ned i driten.
    Selv om jeg ikke har laget noe som dere har sett å likt, burde jeg fått litt skryt av at filmen min er kommet til statene.
    Fuck Norge er sett av over 1000 mennesker nu rundt om i lande.
    Dette er mer enn di fleste her inne har klart.
    Jeg sier ikke dette for å skryte, men legger bare ut et argument for at personer her inne burde gi possitiv tilbake melding på ting som faktisk fortjener det.
    Hvis dere driver med film så vet dere også at det ikke er lett å verken få støtte eller utstyr, er en tung arbeidsituasjon å være regissør i norge.
    Så hvorfor krenke andre med dritt når dere vet hvordan situasjon dere er i sjøl.

Når jeg har sagt dritt om filmer her inne så mener jeg at filmene er dårlige, jah!
    Men di fleste filmen jeg har sett her har vært med lightsaber eller noen effecter her og der...
    Dette er jo bra for å lere seg teknikken med å bruke utstyr, og jeg regner med det er derfor di er laget.
    Filmen er jo ikke bra da? eller?
    Men effectene har da vært helt ok.
    Det ska jeg ikke nekte på.

Ps. Må bare skrive en siste beskjed til han idioten som driv å poster dritt om skrivingen min. Jeg håper faktisk du blir kicket fra denne plassen.
    Du har ingen rett å komme med noe sånt dumt.
    Jeg kan være dårlig likt her inne, men har ikke lagd kvalme eller noe i andre sine tråder så ikke kom å si at jeg burde bli kicket.
    Det er ditt valg å lese min tråd.
    Men fan ikke begynn med noe ang skrivefeil å lignende!!!
    Du vet ikke hvem du kødder med!
    Blir faktisk (helt utrolig) litt sinna nu bare med tanken på at d finnes idioter som deg der ute...
    Synes synn på di som er mindre eller svakere enn deg, du har mobba igjennom årene...
    Du er en svak, svak peron.

5. Razz_

Razz_ Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ta filmen "Tolken" for eksempel. Den er sikkert sett av veldig mange (en del mer enn de som har sett din), men det er alikevel ikke en grund til at jeg skal synes den er bra. Jeg syntes faktisk den var dårlig! Jeg bedømmer ikke en film etter hvor mange som har sett filmen eller om den har kommet til USA eller et annet land. Det bryr meg langt oppi... JA!

Jeg bedømmer en film etter hvor god den er. 8O
    (Det tror jeg (og håper) de fleste her inne er enig med meg i)

Jeg tror de fleste innpå her har gitt tilbakemelding på filmen din utifra traileren. Og jeg må si meg enig. Traileren var ikke det beste jeg hadde sett, mem hvis selve filmen er så mye bedre, hvorfor legger du ut traileren da??? Da gir du bare folk et dårligere bilde av filmen din. Å hvis du i tillegg har planer om å selge filmen, burde du hverfall ikke legge ut traileren. Da burde du laget en bedre trailer, eller latt være å hatt en trailer i det hele tatt.

Legg ut filmen din og bevis at den er god i steden for å argumentere for hvor god den er. Hvis den virkelig er så god som du sier, kommer du sikkert til å få gode tilbakemeldinger. 8O

6. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du har et poeng, man skal ikke bedømme filmen etter hvor mange som har sett den nei, jeg syns Ringenes Herre filmene er sånn passe bra, men det fordi jeg liker åssen filmer er laget, ikke for hvor MYE penger man har brukt eller for hvor mange som har sett den, det er galt.
    HVa med anmelderne? De dømmer jo ikke filmer etter hvor mange penger eller om den skal ut på dvd eller hvor mange som har sett den, de ser på handlingen og åssen det har blitt forklart på film..

Enig med deg, Tyson, vil du bli en filmskaper, prøv på nytt!!

7. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tråden stenges etter ønske fra forummedlemmer.

Dette skled litt ut.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden