FXhome visionlab tutorials?

En tråd i 'Tutorialer' startet av Miccy, 7 Aug 2008.

1. Miccy

Miccy Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei jeg har så utrolig lyst og lære meg og lage effekter, har alltid vært min store "drøm" å kunne.

Så kjøpte jeg meg FXhome visionlab, mn de var ikke så enkelt som jeg hadde håpet, er ikke helt grønn på de å heller ikke proffbegynner..

noen som har de hjemme og bruker det ofte til film?

om det er så hadde det vært veldig artig med litt tourtials i dette programmet fra dere:)

Tusen store takker til de som vil lære meg eller gi meg gode råd:)

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hei hei

Du burde virkelig utdype emnetittelen/trådnavnet da "hei" gjerne kan bli omtilt 500 forskjellige tråder. That having been said... Antar at følgende link vil hjelpe deg litt på vei: [ame]http://www.google.com/search?hl=en&;safe=off&;rls=com.microsoft%3Aen-us&;q=fxhome+visionlab+tutorials[/ame]

Tror veldig få på forumet faktisk lager egne tutorials. Anywho, vet ikke alderen din, men er du ung nok holder det i massevis å bare leke seg med det til du finner utav det. That's how I did it, that's how my brother did it... and it's worked out pretty good so far.

And remember young Jedi, use the Google within Internet.

3. Miccy

Miccy Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    hehe

Hahaha, vet d tenkte ikke over det, og sorry. hehe ble alt for dårlig med "hei"

hehe ja tenkt eå bare lage små prosjekt nå i starten bare for å bli kjent med programmet.

er 20 år btw.. hehe så er ung å uviten:)

Tusen takk for linken kommer til å hjelpe meg bra :D

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    20 år er kanskje litt for gammelt, tror jeg mistet læringsevnen da jeg var rundt 20. Læringsinteressen forsvant rundt 15-16... Du kan fortsatt rename tråden etter hva jeg er kjent med, dog alltid prøvd det ut i praksis selv.

5. Miccy

Miccy Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    hehe

hehe nei gjor den?

var motsatt for meg, var som du veldig villig i 15-16 års alderen, så dabbet de av. la fra meg kameraet og gjorde andre ting.

så når jeg ble 19-20 så begynte gamle tanker og fantasier og vokne til livet, og nå er jeg kjempe gira på å lære meg å lage effekter og film igjen:D

6. Mario

Mario Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Off-topic: Miccy, jeg vil gi deg et tips. Nå har du laget fire poster med omdrent samme tema, alle handler i hvertfall om visuelle effekter.. Prøv å hold deg til en post hvis du kan, når det er om ca samme tema. Bare et vennelig tips fra meg..

7. KUDi

KUDi Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    MOD: forandret subject til noe ca passende

8. oletheking

oletheking Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    http://fxhome.com/support/video-tutorials

de programmene er jo for det meste om å sette inn presets, så hvordan du lager partikler er ikke akkuratt veldig viktig. dessuten, eksplosjonene er cgi, så du burde laste ned noe ekte som fra detonationfilms.

9. Miccy

Miccy Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    ok tusen takk:D

og sorry grunnen til 4 posts er når jeg skal svare en trykker jeg feil, jeg trykker new topic istedet for post replay..

jobb pcen er litt rar jeg ser ikke logone på de to så jeg gjettet meg fram.. og som du ser så har jeg bommet 3 ganger:p

Del denne siden