Glimpses - kortfilm skutt på A7s

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av M-Kei, 5 Des 2014.

1. M-Kei

M-Kei Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    0
    Hei, har laget en kort kortfilm for å teste litt hvordan det er å jobbe med Sony A7s'en. Planlegger fra nå å lage en rekke lignende korte filmer med minimalistiske ideer og lavt budsjett, så setter veldig pris på tilbakemeldinger på hva jeg kan gjøre bedre med neste video jeg lager. Spesielt med denne videoen så er jeg litt usikker på om ideen kanskje er litt for enkel og litt for intetsigende? Så hvis du synes den er kjedelig, så bare si ifra:p

Ellers tar jeg også gjerne i mot tips&triks fra folk som har erfaring med dette kameraet:) Er midt i en læringsprosess med hvordan man bruker dette kameraet, så er fortsatt ikke helt vant med det.

2. Jens Schøien Øvregård

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg synes ideen er veldig bra og bra utført. Eneste jeg har noe si på er at det er litt døve farger for min del. Selvfølgelig er dette smak og behag, men jeg tror det hadde blitt bedre om du hadde saturert og fått litt mer kontraster i bilde.

3. M-Kei

M-Kei Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    0
    Tusen takk for tilbakemelding. Farger er litt smak og behag ja, men jeg skjønner godt poenget ditt. Ser i ettertid at fargekorrigeringen var litt for mye "på grensen" med tanke på at den skulle på web, i og med at den er laget med lav kontrast og lite saturering. Da youtube versjonen er blitt komprimert en del fra orginalfilen, så har den mistet bittelitt fargemetning og dermed blir fargene i overkant anonyme kanskje. Tenker å eksperimentere litt med gradingen på neste prosjekt, så får vi se om den looken fungerer litt bedre på web.

Del denne siden