Gratis Versjon av 3ds max til studenter?

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av mathiasvinje, 23 Aug 2011.

1. mathiasvinje

mathiasvinje Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei, er det noen her inne som har vært innom 3ds max og sett at
    de har en form for gratisløsning til studenter ? noen som har noe kunnskap om dette?

2. MonoProd

MonoProd Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Gratis Versjon av 3ds max til studenter?

her er to forslag, du kan gå inn å skjekke selv noe som antagelig tar mindre tid enn å høre her :)
    eller så anbefaler jeg cinema 4D hvis det er film det skal brukes til

Innlegget er moderert.

Sist redigert av en moderator: 23 Aug 2011
  3. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Må bare skyte inn en kommentar til Cinema 4D.
    ELSKER programmet av hele mitt hjerte, men måtte gå fra det pga. en sur feil i motion-tracking programmet "boujou". I boujou er nemlig Cienma 4D en bug, noe som gjør det er tilnærmet umulig å tracke på en mac.

4. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Mathias, hvis du selv går inn på nettsiden til Autodesk kan du laste ned en trial.
    At de gir gratis studentversjon tviler jeg på. I så fall er de ikke spesielt flinke til å prate om dette. Det er ulikt Autodesk, da de pleier å være veldig høylytte når de har noe nytt å komme med.

Du kan eventuelt ta kontakt med folk på forumet 3DHue. Det er et norsk forum for de som er interessert i eller jobber med 3D, og jeg regner med noen der inne kan svare konkret på det du lurer på. Majoriteten der inne bruker Maya og Max.

5. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Mathias, hvis du selv går inn på nettsiden til Autodesk kan du laste ned en trial.
    At de gir gratis studentversjon tviler jeg på. I så fall er de ikke spesielt flinke til å prate om dette. Det er ulikt Autodesk, da de pleier å være veldig høylytte når de har noe nytt å komme med.

Du kan eventuelt ta kontakt med folk på forumet 3DHue. Det er et norsk forum for de som er interessert i eller jobber med 3D, og jeg regner med noen der inne kan svare konkret på det du lurer på. Majoriteten der inne bruker Maya og Max.

6. SkeletonKey

SkeletonKey Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  7. martin192

martin192 Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Gammel tråd, men for de som leser den nå: gå for cinema 4D. Utrolig hvor mange muligheter man har og om man blir lei finnes det mange kule plug-ins å velge i.
    Det at cinema 4d ikke går sammen med boujou tror jeg er et problem man kan komme seg rundt. Bare å se litt på youtube etter en god gjennomgang.

Del denne siden