1. ho slappa

ho slappa Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg skal lage en film nå .
    Og da skal vi ha en skikkelig groteskt lik, men hvordan skal jeg klare det?
    Vi har tenkt at det skal se ut som magen er skåret opp og innvollene tyter ut.

2. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Heisann!
    Hvis du har en pølsemaker eller slakter i nærheten kan han helt sikkert hjelpe deg med tarmer og innvoller. Du må nok betale noen kroner for det, men det kan det være verdt.

Tarmene kan du så fylle med kunstig blod så ser de litt mer livat ut.

Håper du får det til. Og legg gjerne ut en link til hvordan det har blitt!

3. Line

Line Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hvis du ikke vil bruke ekte innvoller (det kan bli veldig ekkelt spesielt hvis du skal filme over flere dager og ikke har noe kaldt sted å oppbevare det i mellomtiden) foreslår jeg en blanding av myke gummislanger og pølser av bomullsvatt og latex. Disse må du selvfølgelig male i riktig farge. Pøs på med fx blod blandet med glidekrem og glyserin (mørkt blod innerst i bukhulen, lysere ytterst). Fx blod blandet med gelatin gir deilige, groteske blodklumper. Du kan vissnok også få kjøpt syntetisk pølseskinn som du kan fylle med masse artig...

Hvis du vil unngå å lage en hel prosthetic av et lik, kan du lage en ekstra mage av latex eller silikon og fylle det med div. , feste det på magen til skuespilleren og la det bare velte ut. På et lik som har ligget en stund, ville jeg blandet litt grønt inn og ellers la liket få en gulblek, litt grønnblå farge.

Lykke til!

4. Line

Line Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    jeg glemte at du også kan lage dine egne tarmer av latex, bare pensle det på et metallrør så det blir tykt, la det tørke helt, pudre det godt og trekk forsiktig av (slik at du på en måte vrenger det...) Fyll så med fx blod som du har sprita opp med litt glidemiddel eller gelatin, "blodgelatin" klumper, gjennomfarget mørkerødt bomullsvatt o.l. OBS det kan lønne seg å pigmentere (ha farge i) latexen før du smøre det på, sparer masse tid.

5. JAG

JAG Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Haha! Morsomt å se hvor mye jobb det kan være med å få til ordentlig gørr!

Per Eivind

6. dj_zeptor

dj_zeptor Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ekte ser ekte ut

Det som ser mest ekte ut er jo selvsagt å gå til nærmeste gilde eller no sånn å få involler derfra. Dette får du somregel helt gratis. Litt blodd oppå her igjen og du har et perfekt lik.

Men etter bare noen timer så begynner det å lukte no så *******!!! Så det anbefales egentlig ikke 8O hehe....

Del denne siden