HAHAHA! Norsk teksting til OVO JE BALKAN (av Milan Stankovic - Eurovision 2010)

En tråd i 'Humor' startet av Dunder, 6 Jun 2010.

1. Dunder

Dunder Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
  2. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Når i videoen skulle det bli morsomt? Var det når han sang "smekkt på balla"? For jeg lo ikke...

3. Threethumb

Threethumb Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Da jeg leste "dævver" og "så sykt lættis" forsto jeg at dette er uintelligent, og absolutt ikke morsomt i det hele tatt. Og gjett om jeg hadde riktig!

4. Dunder

Dunder Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Han synger jo ærlig talt ikke: SMEKKT PÅ BALLA.. han synger på serbisk; Ljubiš me ko balavica, nije te sram.. synes det er festlig jeg. Veldig bra hørt av oversetteren; nå klarer jeg ikke å høre noe annet enn den norske teksten hvertfall :) hehehe! må se den igjen.. syyykt 'LÆTTIS'.. jeg mener.. den pirrer mine kraniale nerve V, VII, IX, X og XII som lar meg le høyt av denne festligheten.

5. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg vet at han ikke synger "Smekkt på balla". Enhver idiot kunne satt seg ned og gjort det her. Det er en grunn til at så få gjør det.

6. Domino

Domino Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Skogslarve, det er greit at du ikke syns det er morsomt. Jeg syns forøvrig heller ikke det var veldig festlig. Men trådstarter har ikke gjort deg noe personlig. Så hva med å prøve på en litt vennligere tone? Tror han bare ville dele noe med oss som han fant morsomt, altså var det en velmenende handling som ikke inneholder noe negativt utover ord og utrykk som noen tydeligvis lar seg provosere av.

SLAPP AV FOLKENS!!

7. Threethumb

Threethumb Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Godt sagt. La meg unnskylde og ta tilbake det ordene jeg sa tidligere. Jeg burde ha visst bedre enn å svare på den måten.
    Sorry!

Del denne siden