Hais Production fikk tilskudd!!

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Hais, 25 Apr 2006.

1. Thomas North

Thomas North Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jason x og hvermannsen: litt dårlig gjort å pirke på folk når de har dysleksi!! dere har kanskje ikke hørt om det før?

dett gjøer att man skiver lit feeil av å till.....

Bra jobba:)

2. Herr. Hvermansen

Herr. Hvermansen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ikke vær frekk, Thomas. Jeg, som rimelig mange andre som kjenner til allmenn kunnskap, vet klart hva dysleksi er. Og det er mer sannlynlig at en med en sterkere form for dysleksi holder seg unna forum og internett generelt siden en vil da ha heller store vanskeligheter, ikke bare med å skrive, men å lese hva andre har skrevet også.
    Min begrunnelse for hvorfor jeg tror/vet at denne personen ikke har dysleksi er ved det faktum at han har skrevet perfekt svensk og perfekt engelsk på dette samme forumet. Og da utelukker jeg muligheten for at han har skrevet av et eller annet, og hvis en tror at han har fått en annen til å skrive for seg blir det for dumt og fordomsfullt.
    Men vet du, Thomas, at denne personen faktisk har dysleksi eller er det kun en fordom? Jeg har ingen grunn til å tro at han har dysleksi, men at han er en utlending, kanskje dansk, for jeg har observert ulike danske kjennetegn i språket han skriver.

Men nå, la oss legge det ned en gang for alle. Denne personen får selv velge om han skal fortsette med å skrive slik han gjør, andre får selv velge om de gidder å klage på ham, og ledelsen i forumet får selv velge om de skal fjerne nettopp denne brukeren fra forumet grunnet den diskusjonen han har satt i gang.

Takk.

3. Lalo

Lalo Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Må si meg enig med Herrmansen her, syns vi skal legge vekk denne diskusjonen og holde oss til Hais' tema! :wink:

4. Thomas North

Thomas North Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    tullete diskusjon ja. ville bare påpeke muligheten for dysleksi. vet om mange som har det, som deltar på forumer. ikke noe i veien for det.. vi skjønner jo stort sett hva de mener:)

..og det var ikke en fordom.. det var en forhåndsdømming.. to forskjellige ting det der.

men vi legger den der.

5. Henriken

Henriken Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Gratulerer Hais!
    Hvordan er kvaliteten når du redigerer med dette?
    Prøvde en gang å redigere litt på en apple fra 1996 med innebygget A/V kort, fikk enten godt bilde men få bilder pr sekund(merkbar hakking ved bevegelse)eller lavoppløslig bilde med naturlige bevegelser.
    Eller styrer dataen til faren din bare to videospillere etter en slags klippliste som du redigerte på dataen?
    Men rart det der, at ny teknologi ikke klarer det den gamle klarte :wink:

6. MacGuffin

MacGuffin Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nja, skal love deg Henriken at ny teknologi klarer det den gamle klarer og vel så det :p Hehe.

7. Ekksplotsjon Bang Studios

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Makan till hekkse gjakt!

Kan alså ikkje fatte ka som er så for basket vanskelig me å skjønne på ka Jeg skriver !?

og kritisere: ka J E G skrive som ikke har noe med saken å gjøre
    Lalo wrote:
    Dere er da når allt komer till allt lika off topic sjølv?

Vell, vell, de som har me de og gjøre få da velge om ka som e best:
    La hekkse gjakten fortsette eller, la meg disqualifisere fra dette forum.

EDIT: :(

8. Lalo

Lalo Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det var ikke det at det var vondt ment altså. Det var bare det at det ikke hadde noe som helt med saken å gjøre, og nå er vi inne på det vi egentlig ikke skulle snakke om igjen! Men jeg syns ikke at noen skulle vært nødt til å bli kastet ut her i fra, så lenge de følger det som er sagt som regler her. F.eks. at man skal skrive på nynorsk eller bokmål, ihvertfall så godt man kan. Har man dysleksi, så er det greit og man er unnskyldt, en ikke bruk forkortelser eller noe som ikke står i ordboka. Selv har jeg dysleksi, men holder jeg til bokmål. Håper andre kan gjøre det samme! :wink:

9. Ekksplotsjon Bang Studios

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nei, det var bae ett sitat får og under streke påenge. syns det er også mange anre såm e helt kanel under issen her, og du er nok ingen av dem.

Og neir, jeg har ikkje dusleksi, og nekkte å la meg diktere. Eg nekte også for og la meg diskriminer og trusselere og trakasere på PMs.

Opfordre herved å gå til bake on-topic. og herette bara ignorere meg heller en å hele tiden komentere små feil å pirke i småterier. så skal eg heler for søke å indskejrpe skrivningen min.

10. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Unnskyld meg.
    Men du skriver så bedritent at det er umulig å ikke reagere på.
    Du skriver også her at du skal prøve å skjerpe skrivingen din?
    Vel, hvis du har prøvd det i den siste posten din så var det et meget dårlig forsøk. Du sier at vi ikke skal drive med småpirk. Men så er det ikke akkuratt småfeil i skrivingen din heller da. Les gjennom det du skal poste et par ganger før du poster det, slik at du kan legge merke til eventuelle feil. Da blir det mye enklere for oss å forstå hva du prøver å få frem.

Sorry hvis jeg har dratt off-topicen alt for langt. Men jeg klarer ikke å holde kjeft.

11. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det er godt å se at forumet ikke har forandret seg de siste 5 månedene!

EDIT:
    Eller hvor enn lenge det nå er jeg har vært borte herifra...

Del denne siden