Half-life Fanfilm ( unpleasent Incident )

En tråd i 'Reklame !' startet av kim raphaug, 19 Okt 2009.

1. kim raphaug

kim raphaug Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Vi er en gjeng i Trondheim som holder på å lage en 30 minutters film basert på karakterene i half-life 2. Her kan du se trailern til filmen YouTube - Half-life movie trailer (fanfilm retold)

Jonas Laumann står for redigeringen og grafikken i trailern, mens jeg har holdt fokus på full lengde versonen, som sannsynligvis kommer i desember. Sånn sett anbefaler jeg å subscribe om du har lyst å se den.

programvarer som er brukt: 3Ds max, After effects, video vegas og photoshop

Sist redigert: 19 Okt 2009
  2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Jeg er jo vanligvis nay-sayeren, så dere trenger ikke ta dere nær av dette, men dette så bare mer grisepult ut enn vanlig. Hvis det er laga som parodi på Half-Life, så vil det kanskje funke. Men CGI oppå hagefilm ser bare ut som Ratchet and Clank-reklamene, og fungerer ikke om det ikke er veldig kort eller ment veldig humoristisk. Hvis den guttungen skulle være Freeman så må jeg gå å gråte litt - det er voldtekt.

Har dere modellert og laga alle Half-Life-tingene selv? I så fall, full cred: Ser ganske bra ut. Hvis ikke, hva er da vitsen? Har dere tillatelse til å bruke lyder, musikk og konsept?

3. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    "Fra geniene bak Olsenbanden Jr. kommer en splitter ny TV-serie basert på Half-Life 2-spillet: Half-Life Kids - The Gardening Movie!"

4. trinitron

trinitron Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Oooooo NERD RAGE !!!! Er vel gjerne ikke akuratt to film genier dere to heller da..

5. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Jo, faktisk, så er vi det. Vi har til sammen 160 IQ og det er nok til å være et geni.

6. trinitron

trinitron Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hehe Mulig det, bare synd at resultate er forbaska dårlig vær gang liksom.. Oh well

7. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Da synes jeg du skal tilbakemelde det i sine respektive tråder i stedet for å være off topic her. Plagsomt å ha tilbakemeldinger spredd for alle vinder. Det kan liksom ikke tas til etteretning når det ikke kommer som respons i en tråd som er laga for det. Så kan du slakte meg der, så kan jeg slakte Hage-Life-filmen her.

8. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Haha, fantastisk.

Del denne siden