Har laget noen videoer for å trene oss,

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av vhavn, 14 Jun 2013.

1. vhavn

vhavn Citizen

Hei. De to siste dagene har jeg og en kompis laget 2 videoer som vi egentlig bare lagte på gøy. Ingen formål altså, bare rett og slett for å trene oss. Vil egentlig bare høre hva dere syns om de. Link under. Tar i mot all kritikk. :)

Musikkvideo

Chodeboard

Disse to videoene er egentlig bare laget for at vi hadde ikke så mye å gjøre på, så poster de her for muligens få tilbakemeldinger. :)

2. xiglet

xiglet Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Har laget noen videoer for å trene oss,

Den første er privat så man trenger login.

Chodeboard: Litt vanskelig å si noe om dette ettersom det ikke egentlig er en film men bare noen klipp av en som står på brett, men jeg prøver:
    - Noen av utsnittene er bra og ville funket fint til en "mer komplett" kortfilm dere kan lage i fremtiden.
    - Jeg likte særlig de klippene med motlys der skater er helt sort. Men det er forvirrende at de klippene kommer på forskjellige steder, kryssklippet med bilder med dagslys. Hadde funket best på slutten kanskje.
    - Se litt på color correction. Juster litt farger og kontraster for å få en bedre "film-look".
    - Bildet er av en eller annen grunn ikke skarpt.
    - Ser ut som dere filmer med autofokus? Plutselig er fokus på bakgrunn og ikke forgrunn. Noen ganger er det kult, men her ser det ut som det ikke er meningen.
    - Dybdeskarphet er kult å leke med. Prøv å leke med større blenderåpning på 650-en deres slik at dere får skarpt motiv men uklar bakgrunn.

Keep up the good work :)

Del denne siden