Har noen noe sider der man kan lære after effects?

En tråd i 'Introer og logoer' startet av -Tommy-, 16 Aug 2007.

1. -Tommy-

-Tommy- Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hei har noen noen sider der man kan få tips om å lage intro i A:E

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå må jeg bare. Can't resist the urge!

Google it! www.google.com
    Man kan finne mye nyttig informasjon ved å søke både på forumet her og på google.

3. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  4. Amazing

Amazing Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
  5. Åsmund

Åsmund Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    www.videocopilot.net

Kanskje litt avansert, men jeg har hvertfall lært mye hvordan after effetcs funker ved å se på de

EDIT: Og hadde du kjøpt det hadde du funnet ut at det følger med en trenigs-DVD. Jeg har ikke sett hva det er på den enda ofrdi jeg fant det ut for bare et bare minutter siden da jeg instalerte Premier Pro CS3. (Jippi)

6. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis man søker etter After effects tutorials på torrent sider, hender det man får opp sånne pakker med masse video tutorials o.s.v Man skal faen ikke måtte betale for tutorials. Hvis jeg kan noe, så lærer jeg det bort gratis. Det burde alle andre gjøre også.

7. steffenz

steffenz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Personlig har jeg Total Training Adobe After Effects. Men jeg skal innrømme jeg bare "lånte" den.
    Ikke så god at det gjør noe, bedre med online tutorials, som er gratis.
    Men faktisk er det aller beste bare å prøve å feile.
    Jeg begynner å forstå littegrann nå. Sånn lærte jeg Photoshop. Prøving og feiling.

8. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Enkelte ting lærer man ved å se på tutorials - andre ting lærer man ved å leke, prøve og feile. Andre ganger kan du kombinere to eller flere for å komme frem til ønsket effekt.

Igjen - lek og lær - da lærer du best, og lærer av dine egne feil - ikke feil som at du kanskje hopper over et steg i en tutorial fordi du er uoppmerksom..

9. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Du kan begynne med å kopiere andres arbeid, øve med andre ord. Se alt du kan av Tutorialer uansett hvor kjedelige de er, for du vet aldri når det kommer en "Åh, er det DER den funksjonen som jeg har lett etter i en uke er". En ting som er litt farlig er å støtte seg for mye til en ferdig gjennomgått effekt for da blir det ikke noe orginalt ut av det, trikset er å kunne funksjonene og kombinere dem på din egen måte, noe som kan være en utfordring med Videocopilot. :wink:

10. Hjelvik

Hjelvik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Gjerne se tutorialen mer enn bare en gang. Det er ofte slik at det går inn et øre og kommer ut det andre.
    En ting jeg gjør er å notere det viktige i tutorialen, som for eksempel expressions og forskjellige teknikker som blir brukt. Enten med notepad eller med pen og papir. Hvis jeg skulle glemme noe, er det bare å finne fram dokumentet, så ordner det seg som regel :wink:

Det blir det samme som å si at man skal ha gratis studier hvor instruktørene skal lære bort uten å få noe igjen for det ... .
    Spørs hvilket nivå du tenker på, men svært få profesjonelle lærer bort sine teknikker, tips og triks uten å få noe igjen for det. På amatørnivå er det jo en annen sak.

Del denne siden