Hei alle sammen

En tråd i 'Spesial-effekter, rekvisita, sminke og kostymer' startet av Line, 10 Jan 2004.

1. Line

Line Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    godt nyttår og vel overståtte festligheter. Regner med at de fleste av dere fra Odense har funnet frem til denne siden nå...?

Uansett, har akkurat levert inn oppsigelsen på leiligheten her i Danmark og blir dermed Oslo-borger igjen om ikke så altfor lang tid. Det ble gresselig dyrt å bo her med bare en inntekt og så var liksom ikke så mye poeng i å være her lenger. Kan nesten ikke vente med å komme igang med alt.

Første utflukt er til messa i London med gjengen, gleder meg sinnsykt! Regner med å sprenge budsjettet skikkelig...

Var på den der make-up butikken i Oslo som ligger i Torggata og fikk litt bakoversveis av prisene der. Jevnt over ligger de på det dobbelte, iallefall på Kryolan og Grimas. Kjøpte en penselrens fra Kryolan som viste seg å være et rip-off, spurte ikke om prisen før jeg hadde betalt. 104 kr... 8O
    De har iallefall sånne løse mascara-koster der, bra hvis du er litt nøye på baselusker i mascaraen sånn som meg...

Det var salg på sminke på Body Shop her og jeg skaffet meg en sølv og en bronse mascara til 50 kr stykket. Godt kjøp!

Hvis det er noen som vil bestille/kjøpe noe fra Sigrid, så kan jeg gjøre det - med tanke på prisene i Norge, mener jeg. Slekt og venner kommer til å gå i skytteltrafikk hit utover våren, så jeg skal alltids få noen til å ta det med til Oslo og så kan vi evt sende det derfra. Jeg har norsk nettbank så dere kan evt sette inn penger (nesten) gratis istedet for å overføre til en dansk konto. Jeg kommer ihvertfall til å fylle opp koffertene før jeg reiser herfra.

Nuvel, ha en fortsatt fin helg!

2. snafu

snafu Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    fråga till line

måste bara fråga...

det som stod sist "all your base are belongs to us"
    vad betyder det?

har hört det nån annanstans nämligen

(det är Hanna förresten...)

3. Line

Line Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
  4. Mette

Mette Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei Line, Hanna og alle sammen!

Ville bare gjøre oppmerksom på at jeg også har registrert meg her! Håper dere alle har det bra, og at jobbene står i kø! Vet det ikke er så lett, men vi har såvidt begynt!

Line, Charlotte og Emilie; ha en SUPER tur til London! Må si jeg misunner dere, så spennende, må få full rapport!

Savner kinoturene våre :cry:

Ha det bra så lenge!
    Klem Mette :D

5. Emilie

Emilie Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hej alle!

Jeg ville også bare lige sige hej -- nu er jeg her også. Charlotte, Line og jeg kom hjem fra London igår, vi havde en rigtig god tur. Meget hård, voldsomt dyr og helt fantastisk!! The Make-up Trade Show var alle tiders, der var masser af stande, nye produkter, foredrag, demonstrationer osv. at se på. Alt for meget til to dage. :roll:

Og nu er jeg så hjemme i Danmark igen, men kun for en kort periode, da jeg netop igår (på vej hjem i flyet) har besluttet mig for at flytte til London for at arbejde der en tid. Jeg regner med at flytte i slutningen af februar, så der er jo ikke så voldsomt længe til. Jeg talte med en ven af en ven, som netop er flyttet fra London til Danmart (han var med samme fly som Line og mig igår aftes), som har et værelse til leje i South Kensington, som er min yndlingsdel af London!! Helt fantastisk. Så nu skal jeg bare have alle detajlerne på plads for at kunne gennemføre min plan. YAY!!

Jeg har ikke fået noget arbejde endnu -- har et par samtaler linet op, men ved ikke rigtig om det bliver særlig aktuelt nu, hvor jeg har besluttet mig for at tage til London.

Det var omtrent hvad jeg havde at fortælle, vil jeg tro... Håber at I andre finder tid til at poste mere om, hvad I går og laver; det ville være spændende at høre om.

Kæmpe klem til alle I skønne piger,

Emilie.

6. Line

Line Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei! Rekker nok ikke å komme ned før du flytter, men kommer nok på besøk i London!

Skal se på NM i make-up til helga, det blir sjovt!

Del denne siden