Hei. Jeg trenger hjelp med å skrive et manus.

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av lunarious, 21 Mar 2013.

1. lunarious

lunarious Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei

Jeg har Asperger Syndrom. Jeg vet ingenting om hvordan dette med film og manus fungerer. Men jeg har en ide for en film og jeg vil legge den for "konkurranse me andre manus".

Den tar i utgangspunkt at jeg har Aspergers Syndrom og er politisk flyktning. At jeg har et mål med livet som innebærer at jeg møter min sjelvenn som er fra Japan eller Kina eller kampartist. Og vi skal når vi er store dra til Irak og bidra til oppbygningen av landet gjennom å oppdra barn gjennom kampsport. Veien dit innebærer komplikasjonene av å være politisk flyktning og vanskelighetene av Asperger og dens styrker og tilegningen av ferdigheter som kampsport og den administrative økonomiske delen også. Dette er for meg, for den andre, partneren er det en annerledes og annen historie (men vesentlig er at den har med Kampsport å gjøre).

Det blir en litt KarateKid, og TopGun og er Norsk men det er ikke viktig for den kommer til å være tverrnasjonal film som tar seg av Globalisering.

Takk

Del denne siden