Hei, jeger Irek

En tråd i 'Reklame !' startet av Irek, 19 Mai 2011.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Irek

Irek Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei,
    Mitt naun Irek og jeg er 24 år gammel. For en tid siden kom jeg til Oslo for å skaffe ressuser for å åpne din egen virksomhet. I Norge bor jeg og jobbe lovlig, men nå vet jeg at det godtgjørelse somden mottar (70nok\h) er ikke nok for meg da åvære raskt. Og i kort tid for sitt land og sin drøm starte forbundet med sitt eget filmselskap. Jeg er en kameramann og jeg livet mitt til det yrket ofre. Dette brevet går til folk som tror på unge menesker som ønsker i livet ditt.
    Mye og den eneste barrieren tidlig i sin karriere for dem penger for start. Jeg håper at mitt nyhete lese folk som er vilige til å støtte mine handlinger og je tror at med din hjelp kan jeg realisere min drøm. Hlis noen fra staten bestemer seg for meg å hjelpe gi konto nummeret ditt huer krone er viktig.

Konto nummer:
    *slettet av moderator*

Hvis noen ønsker å kontakte meg skriv inn på mail ireneusz.jaworski@gmail.com
    Jeg er i stand til å videresende arbeidet hit til vært å vise at jeg er ikke bare en man grifters med lidenskap som trenger bistand i å gjennomførre sine liv formålet.Takk på forhånd til alle som hjelper meg i å oppnå mine drøm.
    Med vennlig hilsen, Irek

Sist redigert av en moderator: 20 Mai 2011
  2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Sv: Hei, jeger Irek

Hva nå da?

3. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Sv: Hei, jeger Irek

Hei og velkommen til forumet, Irek.

Det er svært uheldig å poste kontonumre offentlig, delvis av den grunn at det gjør det enklere for noen å gi seg ut for å være deg, og overføre midler fra kontoen din. Hvis du skal ta imot betaling på nettet, anbefaler jeg at du skaffer deg en PayPal-konto eller lignende.

Du sier du jobber lovlig, og det er greit, men det du gjør her, er i gråsonen. I følge norsk lov er du forpliktet til å rapportere inn eventuelle slike «donasjoner» til Skatteetaten. Det finnes offisielle støtteordninger for folk som ønsker å starte opp bedrift. En av dem er Innovasjon Norge. Jeg foreslår at du tar en kikk på det.

Siden denne tråden helt tydelig ikke kommer til å føre noe sted, stenger jeg den.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden