[hjelp]Legge til lyd til Intro, evnt forbedre eller lage ny? [hjelp]

En tråd i 'Introer og logoer' startet av Dj.Totto, 5 Aug 2009.

1. Dj.Totto

Dj.Totto Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei! Jeg har jobbet kjempelenge med denne introen min... Den skal vises framfor 1000 personer så den må være perfekt... Men nå når jeg skulle legge til lyd fant jeg ikke noe som passet og jeg er ikke spesielt god til det.
    Så jeg lurte på om dere kunne hjulpet meg med å legge til lyd på introen?
    Introen finner du her: [ame]http://www.vimeo.com/5963879[/ame] og jeg kan sende den på mail til deg, hvis du sender meg en melding eller skriver under =)

Evnt hvis noen ser noe å forbedre ville jeg satt utrolig pris på det... Jeg er ikke så stolt over slutt resultatet mitt, og ville vært ekstremt takkknemlig hvis noen kunne gjort noe med det =)

Også hvis noen her har litt skills i å lage introer, kunne dere kanskje lagd en fra skratch til meg? Jeg kan betale, og dere vil selvfølgelig få creds på slutten av introen, framfor 1000 personer! ENESTE kriterie er at logoen vår er med =)

Hvis noen kunne hjulpet meg ville jeg satt EKSTREM STOR pris på det!
    Tusen takk til alle sammen på forhånd, og jeg håper jeg ikke var for påtrengende og masete =) Kom gjerne med konstruktiv kritikk hvis dere vil, men minner om at jeg aldri har gjort dette før=)

Totto =D

2. Wigand

Wigand Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    PM sendt...

3. grasstust

grasstust Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg synes den grå fargestjerna som gjør at logoen skifter fra en fargetilstand til en annen ødelegger mye. Den skriker "amatør!!!"

Ellers synes jeg begynnelsen var litt treg og intetsigende. Jeg skjønner at du prøver å få logoen til å bygge seg opp, men det er liksom litt tydelig at du bare har lagt på litt effekter. Når logoen er endelig på plass ser alt veldig fint ut, og jeg liker logoen og den litt mer subtile animasjon.

4. Dj.Totto

Dj.Totto Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Ok, Grasstust, takk for kjempegod kritikk =) Nå har jeg litt å jobbe med.
    Men jeg klarer ikke å lage noe bedre flash, men tror du at du hadde klart å lage noe bedre flash en min grå stjerne ting, eller kjenner du noen som kan det? Trenger det virkelig!
    Tusen Takk på forhånd

5. sneja

sneja Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    !

Jeg har laget en intro til deg, sjekk mobilen din gutt!!

6. grasstust

grasstust Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Bare en tanke: kanskje du kan tegne opp strek for strek litt ala zorro som risper Z'en sin, men at det kommer lys ut for hvert risp.

7. Dj.Totto

Dj.Totto Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    God ide! Men jeg klarer dessverre ikke så komplisert animasjon =( Noen som har skills til å gjøre det?

8. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tar utgangspunkt i After Effects.

- Legg tekst/logo i en egen composition.

- Lag en ny composition. Der legger du compen med logo i. Dette vil nå bli som en egen layer.

Her kan vi gjøre to ting. Enten bruke masker og animere over tid, eller bruke Pen Tool som vil fungere som utgangspunkt til animasjon med Stroke.

For å animere med masker, marker layeret og bruk maske-verktøyene, aktiver stoppeklokka for "mask shape" og gjør det du skal gjøre for å få det slik du vil.

ELLER
    - Bruk Pen Tool og følg fasongen på det du skal "tegne".
    - Legg på STROKE på dette layeret.
    - Justèr size og softness etter behov, og velg å bruke masker som kilde for stroken. Nederst skal du ha et valg for hvordan stroken skal tegnes. Normalt er den satt til "On Original Image" - bytt til "transparent".
    - Animèr "start" eller "end", så vil du se logoen din bli tegnet frem.

For "godrays" er det flere måter du kan gjøre dette på. Måten jeg benytter krever tredjeparts plug-ins, så dette kan kanskje noen andre ta, om du ikke tenker å bruke penger på det.. :)

9. Dj.Totto

Dj.Totto Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Tusen takk for suuuper tutorial! Skal prøve, men er ganske usikker as xP
    Hvis jeg sliter, har du noe mulighet for å lage det mot betaling? Skjønner seff hvis du ikke har anledning =) Evnt hvor mye skal du ha?

Totto =)

10. MadsA

MadsA Citizen

YouTube- After Effects - HN Event

Prøvde meg litt, men glemte lyd. Noen som vet hvordan man gjør at maskene kommer i rekkefølge og ikke samtidig? Brukte Generate->Stroke...

11. Threethumb

Threethumb Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sjekk ut http://videocopilot.net/tutorials/

Mange proffe vignetter der med utrolig god gjennomgang som gjør det omtrent lekende lett å følge. Krever stort sett ingen tredje-parts tilleggsprogrammer, og der hvor han bruker teksturer kan du laste ned prosjekt filen og så vil filen ligge der. Omtrent garantert at du vil finne noe som kan fall i smak :)

12. MadsA

MadsA Citizen

Jeg har vært borti den siden ja, men den virker ikke for meg nå... Andrew Kramer er veldig flink til å vise å forklare

Del denne siden