Hjelp til å fjerne støy på lydspor i et intervju

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av ErikPaulsen, 28 Mai 2010.

1. ErikPaulsen

ErikPaulsen Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Jeg holder på med en dokumentarfilm der jeg nå har tatt et intervju. Problemet er at det er for mye støy i bakgrunnen, da de drev på med veiarbeid i bakgrunnen. Jeg lurer på om det er noen som er flink med lydredigering som kunne hjulpet meg med å fjerne støy i bakgrunnen uten at stemmen til intervjuobjektet blir ødelagt.

Setter pris på raskt svar!

2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Det er drøssevis av tråder om det her på dette forumet, bare søk det opp. Det du kan gjøre har med frekvenser å gjøre. Du kan minke noen frekvenser og øke andre. Det er grenser for hvor bra du får det og hvis det ikke er jevn støy som er i et område utenfor talen, er det så og si umulig. Veiarbeid er nok veldig vanskelig å få bort.

3. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvilket program bruker du? Evt. hvilken pakke?

4. ErikPaulsen

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Ja, jeg kan tenke meg at det finnes mange slike tråder, men denne ligger jo på kjøp av tjenester, så det som var greien var at jeg lurte på om noen kunne gjøre denne jobben for meg for noen hundrelapper.

Jeg har program til å gjøre dette, men lyd er ikke noe jeg kan så mye om, og tidligere forsøk har bare ført til at stemmen ble ødelagt. Derfor lurte jeg på om noen som er kyndige på lydredigering kunne prøve å gjøre en bedre jobb enn meg;) Så setter stor pris på om noen kunne hjulpet meg med dette.

5. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Hei Erik. Er det mogleg å få høyre nokon samples av klippet som skal fiksast på? Det er mogleg at eg kan gjere noko med det. Eg vil og rå deg til å skriva at jobben er betalt i det fyrste innlegget ditt. Folk er nok meir eller mindre vand til at det kjem førespørnader om gratis arbeid her.

6. ErikPaulsen

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    hei ja! Ja, jeg kan prøve å få ut et lite lydklipp imorgen.

Jeg skulle selvfølgelig sagt at jeg kunne betale i første innlegg, bare trodde det var en selvfølge når det ble lagt inn i kjøp av tjenester:)

7. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Ja, eg er einig med deg, men diverre er det ikkje slik :)

Del denne siden