Hva har skjedd?

En tråd i 'Generelt' startet av janthomaswf, 28 Okt 2012.

1. janthomaswf

janthomaswf Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hva skjer på dette forumet nå for tida, hvis noen legger noe ut får de ikke svar.
    Dette kan bli bedre hvis alle tar en tur inn på forumet og legger igjen noen kommentarer, ellers kommer dette forumet til å "bli borte".

2. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Hva har skjedd?

Eg er heilt enig!

3. Huxy

Huxy Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Helt enig! Er det virkelig så få folk som vil opprettholde Norges tilsynelatende eneste forum for filmskapere!?

Kom igjen!

4. Hakvaag

Hakvaag Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg er her inne daglig. Men legger sjeldent igjen en kommentar. Rett og slett fordi det er lite som interesserer meg. Jeg vil se filmer, ikke tester. Jeg vil ha gode spørsmål, ikke spørsmål som er spurt x-antall ganger før. Brukere, nye og gamle, må lære seg å søke på forumet. Det ligger mye nyttig informasjon her inne. Kom med spennende ting, så vil nok tilbakemeldingene også komme.

5. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Tja, jeg for eksempel laget jo langfilm her nylig - en mikrobudsjett-slasher/exploitationfilm ved navn THE THRILL OF A KILL. Fikk den utgitt hos Another World Entertainment og den blir nå utgitt i Holland i Januar, samt i USA og flere andre land også. Men generelt har responsen her inne vært svært laber, bortsett fra et par stk som har gitt fyldige tilbakemeldinger. For min del ser det ut som det er utstyrsfetishistene som har overtatt forumet, og utstyret skal helst være i hundretusenkronersklassen, tett oppunder proffnivå. Det lages masse "tester" og småklipp, men å lage FILM - og ikke minst LANGFILM, nei - DET er det ikke mange som gjør. Den siste tiden kjenner jeg bare til 3 produksjoner som er ferdigstilt eller nesten ferdigstilt. Det er min egen film, pluss Kenny Wang/Daniel Dahl sin film KILLING HEAT, og en kommende "jule-slasher" film - som vil ha premiere i 2013. DET er jaggu lite, når man regner de 2-3 siste årene. Få ræva i gir folkens, kom dere ut og lag FILM!! Selv om man ikke sitter på dyreste og beste av utstyr så spiller det ingen rolle. THE THRILL OF A KILL ble jo i sin tid filmet på et vanlig DV-kamera, men ALLIKEVEL fikk jeg den gitt ut hos AWE. Det er ikke teknikken det kommer an på, det er storyen, sjarmen, og innholdet i filmen.

6. Huxy

Huxy Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Jeg er ganske enige med dere, Mrlee og Hakvåg. Utstyrsfetisjmen gjennomsyrer godt. Og med "all the gear and no idea" så blir det til testfilmer.

Jeg for min del vil i løpet av de neste månedene legge ut noen videoer som har vært jobbet på det siste året. Gledes!

Del denne siden