Hva synst dere?

En tråd i 'Introer og logoer' startet av rage, 18 Jan 2009.

1. rage

rage Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Har laga min første Logo. Er ikke noe god, blei bare litt fornøyd med dinna.
    Vet att den er litt kjedlig. Men tenkte bare lett å åpent.
    kult å fått litt tilbakemelding om hva jeg burde legge mer vekt på! =) (Den blei litt stor)

2. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Hva synst dere?

Jeg synes du har fått til en veldig stilig logo, og som du sier selv så gir den følelsen av noe lett og åpent. Det enkle er ofte det beste.
    Det er imidlertid noen grep du kan gjøre for å få den bedre. For det første synes jeg kontrasten mellom teksten og bakgrunnen er for liten i midten av logoen, det kan være litt vanskelig å lese dersom gammaen på skjermen er litt feil, og det blir heller ikke noe blikkfang. For det andre synes jeg logoen er for stor i forhold til størrelsen på teksten, men det er jo bare å forstørre teksten og ellipsene litt. Teksten nederst er jo også ganske usynlig. Det siste jeg vil pirke litt på er hva logoen kommuniserer om nettsiden. Der er jo ikke noe absolutt krav at logoen skal gi assosiasjoner til hva nettsiden omhandler, men det er jo helt klart en fordel. For meg kan siden like godt være et forum for matematikere som en side for et produksjonsselskap.

3. rage

rage Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Hva synst dere?

Takker for tilbakemeldingen. Jeg la merke til det i går kveld att det blei litt lyst fra www.tass for og lese teksten.
    Og emnet. =)

Del denne siden