Hva vil du ha?

En tråd i 'Forumfunksjoner og spørsmål' startet av Chandler, 29 Apr 2004.

1. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    flere bruker og seff en reklame

2. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    kanskje ett eget forum: "animasjon" eller noe slikt :?:

3. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Veldig lenge siden denne topicen ble svart på, men jeg svarer allikevel jeg.

Jeg VIL ha flere konkurranser. På maks 5 min, og ikke ett som sist....

4. erik

erik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg kom over siden da jeg søkte på norsk film forum, fordi jeg lette etter akkurat noe sånt som dette :D men nå må jeg gå, skal til hafjell :D :D

5. jokke_tryne

jokke_tryne Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    > kanskje ett eget forum: "animasjon" eller noe slikt

ja det hadde vært no :D
    *klokkå e 03:10..FOR IKKE TIL Å SOVE..AARRGH*

6. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Heisann

Ja, flere tutorials hadde vært flott å kunne legge ut her. Tom , Chandler og undertegnede er i full jobb ved siden av å drifte forumet så vi er avhengige av at dere brukere hjelper til med å føye til innhold dere synes kan være interessante, som f.eks. tutorials dere skriver etc.

Bare send et PM til meg eller en av de andre administratorene med noe dere vil vi skal legge ut så ordner det seg helt sikkert.

Siden såpass mange er interessert i konkurranser går jeg i tenkeboksen og prøver å tenke ut et emne.

Cheers!

7. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg kunne godt lage noen tutorials fra Adobe After Effects - men jeg er ikke sikker på hva folk vil ha...

Norske tutorials hadde vært enklere for oss iallfall ;)

8. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    kan alltids lage noen video toturials, tar opp fra skjermen, med camtasia recorder for pinnacle, kanskje littegranne premiere, vertfall mye photoshop og alt det der

9. Kyrre

Kyrre Citizen

For siste gang: Photoshop er et program for fotoredigering og motion graphics. Dette forumet er for bevegende bilder på amatørbasis. Så nei, jeg deler ikke din meing om photoshop totorials her, remi.

10. Martin B.

Martin B. Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Et kjempe bra forum! Mye nyttig info og dyktige filmamatører...
    Men kanskje noen litt negative folk her... Jeg synes folk skulle være litt hyggeligere mot hverandre til tider, det går ann å komme med negativ kritikk uten å rakke ned på hverandre...! Men det er jo min oppfatning da!

Synes at det skulle vært flere tutorials her!
    Jeg bidrar gjerne med noe. Hadde jo vært kjempe bra om medlemmene her kunne bidra med noen tutorials på ting de kan. Samme hvor avansert det er egentlig, de er jo til for å lære av!

Kyrre: Egentlig er jeg litt enig med Remi, alle tutorials MÅ ikke være i video. Det fungerer også med bilder... Selv om det selvfølgelig er best med tutorials i video!

11. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Er mye fiffig CGI som kan gjøres i Photoshop, så syns ikke vi skal se bort i fra tutorials der.

Selv kunne jeg gjerne lagd noen komprimeringstutorials, men mangler programvare for å lagre desktopbildet til video. I tillegg har jeg en plagsom sørlandsdialekt ingen kommer til å forstå.

12. comrad

comrad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Er bare trøtte østleninger og trøndere som ikkje skjønner sørlandsdialekta :D
    Har selv ingen problemer med å skjønne det! Synes det er på kanten til behagelig å høre på :p

13. pordey2

pordey2 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    For mange av brukernes del: En rettskrivningskontroll slik man kan skjekke innlegget sitt for skrivefeil før man legger ut.

Vet det finnes noe slikt på engelske forum, og hadde vært topp å få med det her - men blir vel antageligvis vanskelig?

Sørlandsdialekt - på kanten til behagelig? Synes de fleste dialekter er fine (utenom en viss høylydt by på vestlandet). De fleste med fullført grunnskolen har såpass språkforståelse at det ikke burde være et problem.

14. stelvis

stelvis Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Veldig kjapt innlegg:

Jeg syns man bør slå MYE hardere ned på trakkasering, og unødvendige kommentarer. Utestengelser, midlertidige, eller konstante hadde vært på sin plass.

Syns jeg har lest litt mye av det i det siste.

15. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ja ta foreksempel dickhead, ustedalen lagde ett topic, om hvordan man kunne lage flammende tekst tror jeg, også svarte han ting som "du har liten tiss" og "fordi du er en taper", lagde selfølgelig ett eget topic om meg, men iriterende var det jo ikke akkurat da, mere patetisk, hehe tilog med jeg kunne finni på noe bedere :lol:

16. comrad

comrad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis man skal slå ned på unødvenige komentarer så ligger vel du litt tynt ann remi!

Jada, vet at denne var unødvening, men kunne ikke dy meg!

17. rovlah92

rovlah92 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    sidene ser ut til å være kjempe flotte! :D

jeg har ikke kjekket dem ordenlig ut ennå, har ikke hatt så mye tid til det.
    jeg er jo helt ny her! 8)

18. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ja du kan holde kjeften din for deg selv......
    jeg går vertfall ikke rundt og sier at folk er stygge, idioter, sier at familien/kjeledyr/venner er drittsekker osv...l :roll:

19. comrad

comrad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå tror jeg nesten jeg har gått glipp av noe her. Har noen skrevet det til deg, jeg vet jeg ikke har gjort det, men det hadde vært artig med en link! Du vet... god underholdning! Kom iallefall med noen beviser før du slenger en så teit påstand ut i luften! Snørrunge!

20. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tror ikke at han peker på deg - han mente nok at de andre som sier slik er verre

Del denne siden