Hva vil du ha?

En tråd i 'Forumfunksjoner og spørsmål' startet av Chandler, 29 Apr 2004.

1. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    javel? og med det mener du? faen viss du er så jævla senil at du ikke gidder og skjekke selv så driter jeg vel en lang faenskap i det....
    teamet er sensurert og stengt uansett....
    har ikke stort mye til overs for deg heller, så bare ta og klapp igjen fitte-sila di du...

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan dere la vær med disse usaklige postene? Jeg forventer å lese en seriøs tråd og ikke dette svada pisset dere spyr ut. For drittslenging og annet hat så bruk da for faen PM. PRIVATE MESSAGE for svarte svingende.

stelvis du virker som en klok mann, men du kan jo se hvor mye idioti den lille posten din førte til. Her kommer du med god saklighet og etterpå følger slike poster du nettopp vil unngå på forumet.

Jeg brøler, jeg hyler, jeg skriker, jeg roper høyt utover havet;
    PRIVATE FUCKING MESSAGE!

3. pordey2

pordey2 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ai ai ai - denne kranglingen...
    Det kommer en del usakelige og usmakelige kommentarer her og der. Men det som kanskje verre er, er at andre brukere har så kort lunta at de tenner med en gang de ser noe sånt. Mod. og adm sletter disse postene ant relativt fort, så prøv å overse de mest tåplige så forsvinner de vel etterhvert? Håper jeg...
    Ofte, når det er et flere siders topic, er en stor prosent av stoffet bare ren krangling, ofte utvikler emnet seg til å bli noe helt annet (jeg har rett, du er dum, etc etc...)

Og enig med dahlskebank, bruk PM hvis dere er så fryktelige uenige og ikke la personlige krangler gå utover folk som faktisk har lyst til å dra nytta av denne siden og bidra med noe kontruktivt selv (har vært litt for dårlig til å bidra med det siste selv da, desverre)

JA til strengere lover!

4. bj0rn

bj0rn Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Etter hva jeg har forstått er strengere lover på vei. Og jeg kommer til å bruke dem flittig når jeg modererer "mine" forum...

5. andeik

andeik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Haha., Vittig topic dette her!

6. Kyrre

Kyrre Citizen

Jeg hadde satt stor pris på et oppdatert "Tilbakemeldinger på filmene..." forum. Noen burde sjekke moderatorforumet? :)

7. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tror jeg vil ha sommertid her - det står kl 8 når jeg poster kl 9 nå, hehe

8. Van_Brand

Van_Brand Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    syns siden er meget bra jeg.... liker oppsettet og de forskjellige inndelingene på siden... kunne jo, som sagt før, vært flere medlemmer, men det kan det være vanskelig å gjøre noe med.

9. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hehe viss du ikke tilfeldigvis har en tryllestav,,,,,,,

men men tilbake til ontopic, jeg VIL ha ett toturial forum, det er det jeg VIL ha, ingen behøver og være enige med meg for det er min personelige mening :?

10. Kenneth199

Kenneth199 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg har brukt en del tid på å lese på dette forumet her, og da kom jeg over Erico som sa:
    Det var først da jeg registrerte meg

11. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Flere aktive brukere, nytt design, mer aktivitet på forsiden (artikler, nyheter osv). Alt for dødt her.

12. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Man kan da ikke kreve flere aktive brukere med mindre det finnes flere brukere der ute? Og man må alle bidra til et fellesskap som gjør at andre vil være med. Nå fikk jeg sosialkommunistiske tanker... Men forsiden er mye død og ting er sjeldet oppdatert. Mange av linkene kunne sikkert vært fjerna, men man trenger ikke særlig nytt design med mindre det er et minimalistisk design. Oppdateres dette forumet til noe fancypancy crap så takker jeg for meg og forsvinner her ifra.

13. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg vet det er en filleting, men kan man gjøre slik at de brevene på høyreside ikke roterer. Jeg ser unødvendig mye bort dit fordi jeg tror jeg har fått forumpost.

14. vokteren

vokteren Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Reagerte på det jeg òg.

15. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Et nytt, simplistisk og tidløst design hadde gjort seg. Ikke at det er vanskelig å lese innholdet slik det er nå, men det har mye å si hvilke farger og varianter av disse man går for.

Der syns jeg f.eks. Video1 har gjort et varp med å bruke de gråtonene man finner i Color og Shake, og annen compositingprogramvare generelt. På den måten kan man VELDIG lett skille ut ting med fargekoder i det man skriver, som f.eks. hvis man skal forklare hvor man finner en greie i menyer, blir det lettere å lese hva som er i menyen og ikke. Eks

File > Export > Using Compressor

Det funker ikke å legge en farge over den teksten, fordi den kommer helt bort i den lyse bakgrunnen - i tillegg til at mørke blå/grønn/rød er vanskelig å skille fra den sorte skriften når det er så stor kontrast fra det lysegrå.

PLEASE do something about it :) Sier ikke at jeg ønsker en replica av Video1 - var bare et forsøk på å gi et spark i riktig retning med tanke på at man kan utnytte mulighetene i formateringen av et innlegg mye bedre.

16. Toby

Toby Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    De roterende brevene må bort! Evt. la dem rotere når det er kommet en ny PM...

Ellers kunne det ha kommet bedre smily'er.

Også må dere fikse søkefunksjonen, jeg kan ikke se side 2 og utover av søkeresultatene, bruker siste versjon av FF.

17. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Isj. Når jeg har lest private meldinger står det Les: og ikke Lest:. Er som om jeg får beskjed om å lese dem igjen. Ikke forsvant de roterende brevene heller.

18. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Hva vil du ha?

Når vil egentlig alle disse tingene bli rettet på? Kan ikke se at noe har blitt bedre siden forumbyttet jeg...

19. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Ting tar tid - og det er vel så vidt meg bekjent bare Tom som ordner disse tingene. Jeg kan avsløre at jeg har tipset om et annet theme som vil gjøre det litt flottere å se på - men det kan ikke brukes slik det kommer fra nedlastingssiden, og må modifiseres for å fungere optimalt. Om han går for å bruke det vet jeg ikke.

20. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Kan man fjerne eller deaktivere automatikken i YouTubeembeddingen?
    Og den boksen hvor man skriver inn posten sin i... den er trang. Rulleknappen er plassert rundt 70% istedenfor 100%. Helt umulig å jobbe med skal man legge inn diverse linker, bilder og endre farger og størrelser på font.

Del denne siden