Hvor vil Canon med 600D?

En tråd i 'Video DSLR forum (digital single-lens reflex camer' startet av Marius Loland, 7 Feb 2011.

1. Marius Loland

Marius Loland Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Mange spurte seg hva Canon ville da de slapp 60D, som plasserte seg hårfint mellom 7D og 550D. Nå lanserer de nesten identiske 600D, men som altså er en erstatter for 550D... (???)

Hva er det egentlig Canon driver med? Skal de oppgradere alle sine eksisterende modeller med vridbar LCD-skjerm før de introduserer noen skikkelig saftige nyheter?

Hva med 50 bilder i sekundet i full 1080HD? Eller en ny og forbedret kodek som erstatter dagens H.264? Har de spart alle godbitene til et kommende 5D MarkIII?

Her er nyhetssaken vår: http://speilfilm.no/?p=478

Mvh. Marius Loland
    www.speilfilm.no

2. Mario

Mario Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Hvor vil Canon med 600D?

Nå har jeg ikke mange tanker og svar på spørsmålene dine, men Akam.no sier blandt annet dette om det nye kamera, da tanke på både video og stillbilde.

3. Marius Loland

Marius Loland Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Ja, det må jo være pengene de er ute etter. Should have seen it coming... :p

Men med 550D, 600D og 60D på rad og rekke blir det en utfordring for butikkene å veilede kundene. Kanskje de satser på at de kjøper alle tre i ren frustrasjon? :)

Marius.

4. AndaRockaz

AndaRockaz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Nå er det allerede flere butikker som dropper å bestille inn 60d, kan ikke tenke meg at 600d skal bli det helt store da..

5. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg er skamglad jeg kjøpte 60D for ca. en ukes tid siden. Kunne aldri tenkt meg noe mindre hus. :)
    Har allerede tatt rundt 400 stills og skutt over halvannen time video. Knallkamera.

Sist redigert: 7 Feb 2011
  6. Marius Loland

Marius Loland Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Helt enig med deg i det! :) Jeg er også strålende fornøyd med 60D etter noen måneders bruk. Knall kamera!

Mvh. Marius Loland
    www.speilfilm.no

Del denne siden