Hvordan få tak i "Angel aliminium"

En tråd i 'Spesial-effekter, rekvisita, sminke og kostymer' startet av Oceanstudio, 19 Sep 2009.

1. Oceanstudio

Oceanstudio Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Heisann!

Holder på å bygge en dolly, har alt jeg trenger uten om "angel aliminuim", "bøyd aliminum" blir det vell på norsk. Men jeg har problemer med å finne dette, var igår oppe på byggmaker for å lete men ente med å kjøpe noe crap som ikke funket i det hele tatt. *Slåhodeiveggen*.

Så noen som vet om hvor man kan få tak i dette?

(http://www.digitaljuice.com/djtv/detail.asp?quality=HQ&sid=144&sortby=&rvid=0&page=1&rpid=0&swid=0 se på 2.49 for å se hva jeg snakker om hvis du ikke forsto..)

mvh

Even

2. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Det du leter etter heter vinkeljern på norsk :) Burde finnes hos de fleste byggforhandlere

Det er 2 typer som blir kalt vinkeljern. Den ene er bare enkle beslag som er noen centimeter brede, og den du leter etter som gjerne kommer i lengder på 6meter eller så. Husk å forklare deg godt, så er det bare å ringe rundt til byggmakker osv for å høre...

3. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det heter vel også aluminiumsprofiler?

4. IsakL

IsakL Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    fåes i aluminium også, men du bør kanskje endre emnetittel til "Angle aluminium" ettersom Angel betyr engel ;)

Del denne siden