Innspill på min egen intro

En tråd i 'Introer og logoer' startet av DJMartin, 20 Sep 2007.

1. DJMartin

DJMartin Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, bare tenkte jeg kunne legge ut min egen intro, også lurer jeg på hva dere syns om den.
    Dette er den lange versjonen. Og jeg driver med VFX og vanlig produksjon og klipping.

Den er lagt ut i 720p her
    (lagre lenke som...)

Takk!

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan godt være det bare er meg - men den virket litt kjedelig. For å sette det i riktig perspektiv... Jeg hadde ikke blitt imponert om jeg så den på kino. Lydene var der - men bildene tilsvarte ikke lydene slik jeg forventet.

Ikke ta det personlig - det er tross alt snakk om at folk skal bli servert noe som fenger og setter seg på netthinnen en stund, og at du skal bli lagt merke til.

3. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Gratulerer, du har en flott intro til et dataspillselskap og du avslutter introen ganske fint slik at den passer inn i det futuristiske robotspillet dere holder på med. Noenlunde lang, men så lenge den ruller mens spillet laster har det egentlig lite å si, siden spillet må laste uansett. Loade eller hva enn.

4. GeEzah

GeEzah Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Den funker hvis den går 2-3 ganger raskere :)

5. DJMartin

DJMartin Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Okey, takk skal dere ha. Kan jeg like godt drite i hele starten og bare ha den flash-en?

6. Andyax

Andyax Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Syntes starten var kjempebra! Syntes du burde droppe flashen og slutten. Jeg stemmer for at du beholder starten og kun det. La "Martin Studios" stå lenger på slutten også. Vanskelig å få med seg hva som står der. Og starten må være raskere :wink:

Del denne siden