Intro ønskes

En tråd i 'Introer og logoer' startet av tromedia, 8 Jul 2010.

1. tromedia

tromedia Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg søker etter noen som har mer erfaring med å lage intro enn meg selv.

Dette skal kun være en intro/logo som settes inn i alle filmer, som sier "TROmedia" på en litt mer avansert måte en alt i hvite bokstaver på sort bakgrunn.

Tenker meg noe slikt som at TROmedia kommer ut av skyene eller noe sånt. Står egentlig fritt til å finne på noe.

Er villig til å betle for dette, hvis det kan bli laget noe ordentlig av det. Pris kan vi bli enig om, men må da se tidligere arbeid!

Vet noen ellers om noen som jobber med å lage dette? Som har det som bedrift, som man kan høre om pris hos?

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ut fra det jeg vet skal det være flere her inne som driver mer eller mindre med sånt.

Har sendt deg PM.

3. MadsA

MadsA Citizen

Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg sitter på en pc i Italia med Word som det mest avanserte programmet. Jeg kan lage et par utkast i AE når jeg kommer hjem.

4. MadsA

MadsA Citizen

Jaja, byttet ut skyer med røyk. Da fikk jeg dette, men dette er bare et lite forslag, vel å merke.
    [video=youtube;JIzuPl7BFhY]http://www.youtube.com/watch?v=JIzuPl7BFhY[/video]

Musikk har jeg ikke brukt krefter på...

Sist redigert av en moderator: 12 Jul 2010
  5. guitareirik

guitareirik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Driver å pusler litt med en idé her, men det hadde vært fint om du hadde kommet med et font-ønske. Vet ingenting om TROmedia og hva de skal drive med.

6. tromedia

tromedia Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Blir kanskje litt "dark" for meg, hvis du skjønner.... Men moro

TROmedia står for både mitt navn (forkortelse TomRichardOlsen) og at det har en betydning nr. 2, med TRO...

Kommer til å bli en del produksjon for Kristne TV kanaler, men også alt annet av oppdrag; revy, bryllup, dokumentarer +++

Musikk trenger dere ikke legge arbeid i, det kan jeg eventuelt fikse selv...

7. MadsA

MadsA Citizen

Haha! Da skjønner jeg at den ikke passer helt, trengte kanskje litt mer bakgrunnskunnskap før jeg startet!

8. guitareirik

guitareirik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det endrer saken litt ja ;P Ideen min ble også litt for "mørk", men skal se om jeg kan modifisere litt.

9. tromedia

tromedia Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ikke så godt å vite når jeg ikke sa noe... hehe

10. espenervik

espenervik Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
  11. tromedia

tromedia Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Likte den veldig godt, eneste var kanskje det med at TROmedia fades inn, hadde vært enda bedre hvis dette står der og kommer ut bak skyene.. Og tror jeg kanskje burde hatt med .no eller www.tromedia.no?

Og kanskje litt mindre tekst (størrelsen)....

Ellers var den veldig flott!!!

Sist redigert: 14 Jul 2010
  12. tromedia

tromedia Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Versjon 2:

[video=youtube;3IxwbfYEWPg]http://www.youtube.com/watch?v=3IxwbfYEWPg[/video]

13. MadsA

MadsA Citizen

Den solen er litt teit. Du burde prøve easy ease key frames på den lens flaren. Den virker på en måte litt mekanisk, men ellers veldig tøft.

Del denne siden