Intro til mine DVD produksjoner

En tråd i 'Introer og logoer' startet av steffenz, 10 Mar 2007.

1. steffenz

steffenz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei,
    Prøver desperat å lage meg en skikkelig reklame til å bruke på mine DVD produksjoner. Nå er jeg ferdig med en som jeg håper dere kan gi meg tilbakemelding på. Jeg har lest meg til/brukt en tutorial mye av 3D animeringen, og alt er utført i After Effects. Dette er det første videoklippet jeg har laget i After Effects, og jeg begynner å forstå tengningen ..
    Uansett, videon ligger på [ame]http://video.google.com/videoplay?docid=-8228693853858094669[/ame]

Hva synes dere, hva kan jeg gjøre bedre? Noe jeg bør endre på? Godt eller dårlig musikkvalg?

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg syns det var litt "enkel". Nå forventer jeg ikke at du blir verdensmester av å lese "litt" om After Effects. Men hadde jeg hatt en DVD der du har hatt DVD-authoring, og man var tvunget til å se dette klippet hver gang jeg putta i DVDen, ville jeg rippa den i stedet, for å slippe å se den om og om igjen.

Gjør den kortere og gå rett på sak! Og lykke til videre med å lære deg programmet :)

3. steffenz

steffenz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg ser tydelig poenget ditt her. Det er igrunnen ganske irriterende med lange introer i begynnelsen.
    Det var jo bare et utkast, men jeg ble skikkelig glad i programmet. Nå har jeg forstått litt av det med effekter, og at det kunne slikt så enkelt har jeg hatt vanskelig for å tro.
    Har vært meget glad i photoshop som kan lage fete effekter, men det kan jo after effects også, men nå beveger det seg :D
    Takk for tilbakemeldingen, det er smart å ha i tankene at introen ikke bør være så lang som du sier..

4. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Et alternativ er jo å lage en kort versjon i tillegg, som du kan bruke på kortere produksjoner kanskje..

5. gunleik

gunleik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    God plan med kort og enkel til du har mer å komme med.

Men det blir fint!

G

6. Moen.jr

Moen.jr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Andrew Kramer rip-off! Det der er jo Andrew Kramer sin serious fx tutorial.
    Jeg hadde blitt imponert hvis dette hadde vært ditt første EGET verk i AE, med tanke på hvor mye man egentlig må gjøre for å oppnå resultatet

7. steffenz

steffenz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ja, jeg sa jo det var en tutorial.
    Men det har vell fint lite å si..? Jeg må jo lære meg litt basics før jeg kan lage mitt eget?

Del denne siden