Introen til IdiotTVs nyeste film: Lens Cap.

En tråd i 'Introer og logoer' startet av s0baz, 27 Feb 2008.

1. s0baz

s0baz Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0_EO0i10zCk[/ame]

:)

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sitter med følelsen av at dette er en jackass-greie - som bringer meg til tanker som "dette er oppbrukt, og det er bare èn jackass-gjeng, knoxville og de andre".

Om det er annet budskap eller innhold i filmen, ville jeg du skal vurdere sterkt å klippe om.

Men dette var intro ? Ikke en trailer? For det virka som om det var en trailer.

3. Andyax

Andyax Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Litt uenig med Ola Haldor. Jeg likte dette godt, og syntes ikke det var noe ripp off av "Jackass" eller no. Starten var stilig med de forskjellige fargefilterne og de kjappe klippene. Syntes dere har klippet sammen intoren veldig kult i forhold til musikken.

Etter de kjappe klippene på starten, syntes jeg ting begynner å dabbe litt av fra de går mot kameraet og det sprenges i bakgrunnen. Når man så får en introduksjon på hvem som er med i filmen, tenker ihvertfall jeg "ja? er introen ferdig snart?". Klippenen er kule der, men det tar for laaaang tid. Samtidig føler jeg at det som skjer etter eksplosjonen og det som skjer før, ikke har noen sammenheng. Hadde jeg vært deg, ville jeg kjørt den første stilen litt lenger, og tatt med introduksjon av hovedpersonene i den stilen. Mange kjappe klipp, med stilig fargebruk og kjappe introduksjoner av personene hadde vært kult. Samtidig syntes jeg dere burde kjørt nærbilde av gutta, når navnet deres kommer opp. Da ser man lettere hvordan de ser ut.

Samtidig syntes jeg teksten på slutten ødelegger mye. En sånn rød skrift i den fonten og størrelsen, gjør det skikkelig amatørisk.

Der har du min mening ;)

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg ble helst frelst i begynnelsen. Kul klipping, kule farger, widescreen og uber musikk! Så går det over i slomodrit man ikke engang kan danse etter, overdrevent lange klipp av folk man ikke trenger se slenge på hodet, fargekorrigeringen er borte og plutselig er det fullscreen. Til intro å være er den for lang og kjedelig. Få vekk stemmen som sier, "Let's try something else", det er for tydelig at du vil bytte fra rask og kul klipping til lang og virrete klipping. Jeg vet det er kult å slenge seg selv opp med navn og det hele, men jeg tror i denne sammenhengen at du har mer igjen for det om du har det under rulleteksten, med egne klipp, siden man igjennom filmen blir kjent med folkene, mens derimot når man ser introen, gir komplett faen i hvem de er, man vil bare se hva de gjør. Du trenger ikke plage oss med TV-serie standarden, det suger! Ellers konseptet meget fett, virkelig noe man kan putte inn i noe annet, eller en annen type intro, blodflekksupringen ser kul ut, ikke at jeg klarer å se hva det har med Idiot TV å gjøre. Jeg ville stoppet ved eksplosjonen og begynt den virkelige filmen der. Ha på skikkelig smellyd og kanskje bruke realmo istedenfor slomo.

Jeg ser forresten at vi må samarbeide på et prosjekt engang! Idiot TV burde forresten komme over folkene, aldri sleng det over viktige karakterer i film, man prøver hele tiden å se bak teksten. Du har uansett nok luft over dem etter eksplosjonen er borte. Og ha litt fargekorrigering på eksplosjonen, blir så tamt når du går fra ultra til nærmest normal.

Del denne siden