jaura..stuntfilm

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av JackieChan, 24 Jan 2004.

?

kult el

Spørreundersøkelsen stenges 7 Feb 2106 kl 06:28.
  1. morsomt

100,0%
  2. ikke morsomt

0 stemme(r)
    0,0%
  1. JackieChan

JackieChan Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    lagde en liten stuntfilm for ca 3 år siden. blei ikke så verst syns vi men...
    Jeg var litt tafatt da.
    Nå har jeg lært meg salto og stiften så med de rette kameravinkler kan de se bra ut i en seinere film. broren min er den første du ser..han er litt mer modig...ganske mye mer.

"lagre mål som"
    http://mscon.net/amiga/mitt/helter fra telemark.avi

filmen er uten lyd, siden lyden ikke var gratis..sangen altså. og det er vel ikke lov.

2. j0kke

j0kke Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    haha ***** bra..og her har vi 1 stunt som jeg &; andre har laget : http://www.liestol.net/~jokke/stunt2.rm dere kome til å garantert ***** * ******* deres når dere ser filmen,vist ikke,besøk www.blacksnake.com *****!

Ufint innhold sensurert av Chandler

j0kke: Du fikk en advarsel i går som du tydligvis ikke lærte noe av. Du er nå utestengt fra foraene.

3. JackieChan

JackieChan Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    hva var dette for noe? ironi? ser ialefall ikke hva som er stunte her..noe jeg ikke får med meg? ser bare en som detter på sykkel..i liten fart sideveis i rolig tempo.

Var ikke ment som å rakke ned.

4. Tom

Tom Administrator
    Forumleder

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    135
    Det er stilig med slow motion og ski bilder...
    Kanskje hadde dette blitt enda bedre om du kom mye næremere f.eks. hoppet, og filmet slik at "stuntmannen" ble filmet mot den blå himmelen og fikk saktet ned filmen enda noe hakk... ;)

Prøv igjen og la oss se resultatet :)

5. JackieChan

JackieChan Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    ja.. men nå har jeg fått en skade i ryggen etter en mislykka salto fra en meter eller så. Landa på hodet.
    Men det går vel over så da blir det tilbake til trening og leike JackieChan.

Planlegger og en storfilm. Ikke slik "teen" komedier jeg har sett her, men drama. Den kommer til å bli ekstremt bra tror jeg. Finni ut at gjennomføringa ikke er utfordringen, men planlegginga.

EDIT: virker kanskje overselvsikker her, men jeg syns det er få filmer her som er bra. eggstokkan var ganske kul da. Men nå kanskje ikke denne nettsiden kjent blant alle amatørfilmlagere enda?

6. Hanasand

Hanasand Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hehe joda, passelig kjepphøy du. Østlending gjetter jeg? :lol: (Sorry, bare jeg som er litt fordomsfull)

Etter å ha sett den lille snutten du postet her har jeg liten/om noen, tro på at denne drama filmen din kan bli noen suksess, spesielt med tanke på hvor lett du ser på det hele.. Men men, du får ha lykke til.

7. JackieChan

JackieChan Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    nei denne filmen hadde ingenting med dramaet å gjøre...måtte bare ha noe å finne på når vi var på hytta :)
    Men jeg skal ikke være så selvsikker..men litt må jeg være. er så lite selvsikker på så mye annet.

fra telemark :)

Del denne siden