1. regisoren

regisoren Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Er det noen som leser dette som har en god oppskrift på jukseblod. Jeg har bare brukt ketcup de få gangene jeg har hatt blod i filmer :)

2. TrymNilsen

TrymNilsen Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg tror vi fikk noe en gang der vi blanda hvit biola, rød farge og peanutsmør.. Smake absolutt ikke godt, men det fikk jobben gjort
    Du starter med peanutsmørret og biola.. ca mye biola og litt peanutsmør vil jeg tippe(du kan jo justere dette) og så farge etterbehov.. Går sikkert ann og bytte ut peanutsmøret med mel, husker ikke helt hvorfor vi brukte det

3. regisoren

regisoren Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    tusen takk!

4. DarkCrusader

DarkCrusader Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Ahh det kjente fake blod spørsmålet, nå etter personlig mening syns jeg selv det er enklest å kjøpe blodet selvom dette er dyrt.

Men det er jo mulig å gjøre det gratis/billig:

1. Blåbærsaft: gir en god innvoll look som er godt til å bruke rennende fra munnen pågrunn av smak og konsistens. Veldig rennende, dårlig på kropp/sår.

2. Griseblod: Trolig nok en av de mest realistiske typeblod pågrunn av at det er ekte blod o_O Vet ikke om dette koster noe eller er gratis, men du kan nok skaffe det hos slakteren.

3. Lekeblod: Lekeblod eller fakeblod får du i nesten alle kostyme/party butikker, det er ikke spesielt dyrt, men du må jo selvfølgelig ut med litt mer en det koster for en ketshup flaske, men det ser mye bedere ut også. Veldig realistisk og holder seg på plass slik at det ikke renner vekk.

4. Ketshup + vann: Ketshup + vann gir en helt grei blod farge, fint å ha på klær o.l, personelig misliker jeg det pågrunn av lukten.

5. Blåbærsaft/Ketshup + sirup: Er ikke sikker på hvilket resultat du får av dette fordi jeg kun har lest om det, men sannsyneligvis vil dette gi litt mer av den harde/slimete konsistensen som du kan bruke rennede fra sår.

Lykke til håper du fikk nytte av det jeg skrev :)

5. regisoren

regisoren Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Tusen takk.

Del denne siden