KALDT BLOD del 2 - Alle Hjerters Dag (relansering)

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Kenny Wang, 11 Mar 2005.

1. dynamic

dynamic Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    åh så bra, åh så bra!!!! "Den sjansen kan vi ikke ta!" :p
    Takk til alle de som har vært med å laget del 2, slik at jeg har noe å se på når jeg kommer hjem fra skolen :p

Sinnsykt fet!!
    Utrolig bra slossing, og bra valg av "innspillingssteder" (Passet veldig bra til innholdet)

2. Rad-X

Rad-X Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    RE: Kaldt Blod Del 2.

Dette er en veldig bra laget film. Det kommer klart frem at du er en veldig erfaren filmskaper.
    Men når man ser bort ifra ditt talent når det kommer til redigering, struktur og effekter så ser man at både storyen og en del av dialogen er rimelig skral.
    Jeg reagerer ikke på voldsinnholder. Jeg synes vi trenger flere vold/action filmer til nedlastingsseksjonen. Det er bare måten volden blir presentert på. Det virker ikke ekte. Når jeg ser nevekamper, så vil jeg kunne kjenne virkelig ubehag. Det skal være slik at du nesten føler smerten selv. Dette kan formidles både gjennom lyd og bilde.
    Når en person knekker armen eller foten kan han ikke gå skikkelig på den. Han kan prøve, men det vil inkludere smerte, skrik og fall. Det faktum at hovedpersonen (Skjegg?) blir rundjult til ugjenkjennelige nivåer i denne filmen, tar oppmerksomheten min vekk frå det du gjør rett, og over til det som er feil.
    Jeg skjønner ironien i å kritisere en film som handler om kloning for lite realisme, men det er åpenbart laget for å være en voldsfilm, så jeg synes du bør gjøre det litt mer realistisk når det kommer til selve volden. Hvis du først skal ha urealistisk vold, kan du likesågodt ta det til det ekstreme. Da skjønner folk at det er meningen.
    Kanskje du kunne gi Skjegg mer skillz og ta vekk lit av utholdenheten hans?
    Dialogen og historien er som sagt litt skral, men dette er jo en underholdningsfilm, så det blir feil å si at det trekker ned.

Alt i alt: jeg er positivt overasket når det kommer til disse filmene, og håper på å se mer filmer fra deg i fremtiden.

3. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Ah, endelig en ordentlig anmeldelse! Det er slik man blir bedre av. Og det er mye å tenke over her. Takk for det! Jeg får riktignok ikke brukt så mye av disse forslagene i Kaldt Blod del 3, siden jeg sitter og klipper den nå, men den filmen vil på mange måter være et steg tilbake uansett, på grunn av utpreget motgang av alle slag gjennom hele innspillingen...

4. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Filmen er nå tilgjengelig for nedlasting på Dahlske Bank.

Har noen flere kommentarer eller anmeldelser av filmen, så bruk denne topicen.

Del denne siden