Kamera Jakt

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av ScooterEngan, 2 Sep 2012.

1. ScooterEngan

ScooterEngan Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Har tenkt å lage DVD, og det skal omhandle jakt. Trenger da et kamera.
    Noen synspunkter om disse:
    Sony z5e
    Canon xah1

Selfølgelig god bildekvalitet er viktig, og følelsen av at det ser profft ut. 20x zoom eller oppover er viktig da det blir filming av dyr, gjerne på lange hold. Kan også bli filming i dårlig belysning.
    Svar mottas med takk :)

2. SimonBogdan

SimonBogdan Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Kamera Jakt

Tror dette funker bra, men med mye zoom trengs det også et stativ for å holde det stødig og med tanke på at det skal se proft ut er det viktig. Nå vet ikke jeg hvor mye du kan om film, men det er lurt (syns jeg) å bruke manuelle instilliger. Du får også tak i kamera som ikke er så stort men som fortsatt gir bra bildekvalitet, og dette vil kansje være praktisk i forholdt til hvor mye du vil ta med deg (i tillegg til jaktutstyr). Kikk litt på fotovideo.no de har mange mindre kamera som kan gi proffe resultater.

3. christoffer

christoffer Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Kamera Jakt

Hei, jeg vurderer å selge mitt Panasonic AG-AC160 til en grei deal vist noen er interessert. Flott kamera med mulighet for å filme i 50p i 1080.
    Det vurderes solgt på grunn av kjøp av speilrefleks og usikker på om jeg trenger 2 kamera da. Ta gjerne kontakt om du fortsatt er på utkikk etter kamera så kan jeg gi deg mere info da.

Mvh
    Christoffer

Del denne siden