Kan noen lage intro?

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av Jokiz, 28 Jul 2009.

1. Jokiz

Jokiz Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg trenger en intro til mitt nyeste prosjekt, og jeg lurer på om noen her kunne være så snille å hjelpe meg med dette.

Jeg trenger en liten video hvor "kamera" flyr gjennom skyene oppe i himmelen, klippet må være ganske langt (rundt 3 minutter) men kan gjerne være kortere bare det går an å sette "repeate" klippet uten at folk merker det noe særlig.

Altså en helt blå bakgrunn (himmel) og et "kamera" som flyr gjennom skyene der "oppe", tror noe slikt må lages i 3D programmer, og akkurat det har jeg ikke så mye peiling på. Så jeg håper noen som har litt tid til overs kunne prøvd å lage noe slikt til meg!

Takk på forhånd!

Edit: Noe sånt [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0GC-yL7tYYU[/ame] bare gjerne litt mindre skyer og litt raskere flyving (selv om jeg kan speede opp videoen i AE senere)

Sist redigert: 28 Jul 2009
  2. guitareirik

guitareirik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Gratis, eller mot et mindre beløp?

3. Bergand

Bergand Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Mot et mindre beløp kan jeg fikse det for deg, ettersom at jeg har behov for penger til et filmprosjekt jeg holder på med.
    Tar i bruk Vue7 som gir veldig realistiske sky - effekter.
    Bare ta kontakt med meg så kan vi bli enige om en pris som ikke brenner hull i lommeboka di.;)

Del denne siden